2 Ağustos 2017 Çarşamba

Sevgi Denilen

Sevgi denilen - İpek

Selam dostlar
Dolu dolu bir o kadar da özel geçen İstanbul günlerinden sonra, buraya bir geldim ki ne göreyim
Benim sevgili İpek'im Eskişehir'e gelmiş nasıl sevindim anlatamam.
İpek blogger Dostlarımdan sevgili Funda Ceyhan'ın küçük mutlucuğu.
Onunla öyle bir bağımız var ki daha İpek doğmadan hatta annesinin bile haberi olmadan rüyamda görmüş ve Funda Hanım'a "Duru su gibi bir kızınız olacak " demiştim.
Öyle de olmuş.
Allahım o nasıl şirin bir şey o, o nasıl bir güzellik?
Hergün istagramda takipçisiyim.
Mutluluğuna seviniyor, hastalığına üzülüyorum.
Hatta birgün arkadaşlardan biri İpek'in videosunu görünce kim bu dedi.
 Benim en küçük yeğenim o deyince şaşırdı.
Bazen akraba olmak için kan bağına gerek yoktur. İpek ve annesi sevgili Funda da benim için bşr yeğen ve bir kardeştir.
Doğu hizmetleri bittiği için artık Ankara'ya geldiler. umuyorum ki bundan sonra sık sık görüşeceğiz.
Tigris İpoş'u özler dimi ama
Bugün dolu dolu iki saat geçirdik, bol bol resim çektik.
İnstagramda Funda Hanımın babasının resmimizin altına yaptığı yorum beni ayrıca duygulandırdı.
"Sevgi denilen bu olsa gerek, çokların kıyıp ta veremediği"
Hüseyin Amcacım beni çok duygulandırdınız ellerinizden öpüyorum.

Not:
Sevgili Funda'nın bloğu için buraya    Tık tık
İnstagram adresi @funda_ceyhan

Funda Ceyhan - İpek Ceyhan

18 yorum:

  1. Cansınız siz 💜 Çok memnun oldum, ne mutlu bana öyle yakın görüyorsunuz, biz de çok sevdik sizi 💕 Daha nice güzelliklerle buluşmak dileğiyle 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy çok teşekkür ederim. Babanızın sözleri beni çok duygulandırdı.
      İpoşu çok öpüyorum
      Sevgiyle

      Sil
  2. İpekçik çok tatlıymış. Maşallah diyeyim de nazarım değmesin.:) Siz de ayrı tatlısınız tabii.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şeker bişey oooo
      Çok teşekkür ederim 🙈🙈

      Sil
  3. Sevgi en çok çocuklarda anlamını buluyor. En doğal haliyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü onlar koşulsuz sevmeyi öğretiyorlar

      Sil
  4. Tabi ki arkadaşımızı takibe aldım :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. maşallah İpek'e çok tatlıymış annesine de hemen bir merhaba diyelim....

    YanıtlaSil
  6. Koşulsuz sevmek. Çocuklar kadar saf ve temiz olsaydı keşke sevgilerimiz Tigris'im. Arkadaşlığınıza ve o tatlı yavruya maşallah diyorum. Sevgimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh keşke Ece Ablacım
      Ellerinizden öpüyorum
      Sevgiyle

      Sil
  7. Bugünkü bloggerlar buluşmasında tanıştığımız sevgili Funda hanımı ben de hemen takibe aldım, bir asker çocuğu olarak ne zordur doğuda görev yapmak biliyorum kendisiyle konuşamadım bu konuları kalabalıktan, burada yazayım dedim, çok şükür hayırlısıyla bitirmişler bu kutsal vatani görevi, İpek çok tatlı, maşallah.
    Sevgiler hepinize...

    :)
    buluşmadaki herkesi takibe alacağım da, Yurdagül'ün yazısını bekliyorum çünkü isimleri akılda tutacak hafıza yok bende:((bazıları zaten takibimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinle tanışmak ayrı bir güzellikti sevgili Müjde Ablacığım.
      Sizler bizim en değerli örneklerimizdiniz .
      Çok çok öpüyorum sevgiyle

      Sil
  8. Maşallah SubhanAllah...bu dünya tatlısını Allahım ailesine bağışlasın,hayırlı bir ömür versin inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Masallah çok tatli 😍😍😍

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris