31 Ağustos 2017 Perşembe

Alaçatı Çeşme

Çeşme Ladin Otel 

Merhaba Millet
Tilki hesabı sonunda döndüm bizim fakirhaneye.
Dönüş ki ne dönüş.
Onca şaaşa onca zenginlik sonunda büyü bozuldu
ve  ben külkedisi.
Şaka bir yana dolu dolu bir on gün
Hem özel hem de unutulmayacak anlara tanıklık etti.
Tigris-Çeşme
Önce Bodrum arkasından Çeşme ve Alaçatı.
Dtayları bir sonraki yayında vereceğim .
Şimdilik merak ededurun.
Tigris yol yorgunu bir dinlensin
Malum bayram arefesi
Gelen gidenden gırsat bulursam yazacaklarım var .
Şimdilik sevgiyle
Tigris



20 yorum:

  1. Siz bir dinlenedurun biz de yazacaklarınızı merakla bekleyeduralım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah teşekkür ederim .
      İlk fırsatta yazacağım

      Sil
  2. Hoşgeldin:) ne güzel bir tatil yapmışsın yeni seneye enerji toplamış oldun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Müjde Anlacım
      Nasıl iyi geldi bu tatil anlatamam

      Sil
  3. İnşallah güzelce dinlenmişsinizdir. Bayramınızı da şimdiden kutluyorum. Nice güzel bayramlara.

    YanıtlaSil
  4. Instagram'dan takip ettim ama 10 gün olduğuna inanamadım. Ne çabuk geçmiş yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de şnanamadım
      Her güzel şey gibi çok çabuk geçti

      Sil
  5. Güzel bir tatil oldu ama. Keyfiniz daim olsun.

    YanıtlaSil
  6. Eh, bunca beklettik bekledik... biraz daha bekleriz elbet :)

    Mutlu huzurlu bayramlar.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzeldi bu yaz biz de gezdik durduk 😄😄😄

    YanıtlaSil
  8. Alacatı'ya da sen yakışır.
    tekrarı olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy utanırım ama ben
      Tekrarı olsun Allahım çok amin

      Sil
  9. Camdan görünen yer Palmiye plajı :)) sürekli ordaydım ben de... güzel yerler özellikle Eylül ayından itibaren keyfi çıkarılabilir.
    Bu arada yeni tema da hiç fena değil, beğendim ben. :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh demek oradaydın. Gerçekten güzel yerler.
      Yeni temamı beğenmene çok sevindim. Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris