19 Ağustos 2017 Cumartesi

Agustos SAMAN SARI

Ağustos SAMAN SARI

Merhaba dostlar
Nasıl da hızlı geçti bu hafta
İnsanoğlu kuş misali geçen cumartesi Anlara buluşmasındaydık.
Ne güzel bir gündü.
Umarım ki bir sonraki buluşmamız daha çok blogger dostumuzun katılımıyla gerçekleşsin.
Ne diyordum ,
Ha evet günler su gibi akıp gidiyor efendim.
Ağustosu da yarıladık hatta nerdeyse sonlarına yaklaştık.
Ağustos deyince bu ayki rengimi yazmadan olmaz.
Çocukluğumdan beri ağustos benim için saman sarıdır.
Doğa anne sarı kıyafetini bürünür.
Samanlar oaket paket balyalanır hep bu ayda.
En güzel saman sarı yakışır ağustosa a dostlar.
İnanmıyorsanız çıkın şöyle bir şehir dışına tarlalara,
Arada bir kırmızı gelinciğe de rastlarsanız o da sizin uğurunuz olsun.
Sevgiyle
Peki sizin ağustosunuz ne renk ?

Diğer ayların renklerini merak ediyorsanız
şubat
mart
nisan
mayıs
haziran
temmuz


8 yorum:

  1. Sarı ki ne sarı...Otları da insanı da sarartacak cinsten.:)

    YanıtlaSil
  2. Galiba benim de sarı....çimler filan hep kurumuş, sapsarı olmuşlar, Bücürük'e yeşil çimen arıyorum bulamıyorum...:))

    YanıtlaSil
  3. Sarı ki ne sarıı :)) sarardık solduk vallahi :)

    YanıtlaSil
  4. Benimki galiba hani asma yaprağının bir yeşili vardır ya üzümleri olgunlaşınca ya da incir ağacının yaprağının yeşili işte o yeşillerden:)Ağustos yeşili:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris