24 Kasım 2017 Cuma

Benim Günüm


24 Kasım Öğretmenler Günü
Selam Dostlar
Bugün benim günüm a vallahi benim günüm .
24 Kasım Öğretmenler günü
1981’den itibaren ülkemizde  kutlanmaya başladı.
Peki neden 24 Kadım Öğretmenler Günü olarak kutlanıyor?
Büyük Atatürk’ün yeniden kurduğu Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nde hızlı bir değişime giderek getirdiği yeniliklerden birisi de Latin harflerinin kabul edilmesi olmuştur. Ve bizzat kendisi Millet Mektepleri Başöğretmeni olarak24 Kadım 1928’de  kara tahta başına geçmiştir.
İşte 24 Kasım bu nedenle çok önemlidir.
Başöğretmenin yolundan ayrılmadan daha nice nice yıllara erişmek en büyük idealimdir.
Sevgiyle

21 yorum:

  1. Sizin ve tüm öğretmenlerin, atama bekleyen öğretmen adaylarının ve ilk öğretmenlerimiz anne- babaların günükutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Güzel dileklerinize katılmamak elde değil

      Sil
  2. İyi ki varsınız Öğretmenim. Gününüz kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
  3. Senin ve tüm değerli öğretmenlerimin öğretmenler günü kutlu olsun daha nice güzel günlere öğretmenim canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Başta sizin olmak üzere, tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü'nü kutlarım. Dar-ı Bekaya irtihal etmiş öğretmenlerimizi de saygıyla, minnetle şükranla anar; Cenab-ı Allah'tan rahmetiyle muamele eylemesini niyaz ederim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz . Çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  6. Sizin ve bütün öğretmenlerin günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Gecikmeli oldu tabii biraz ama öğretmenler gününüz kutlu olsun, ülkemiz sizin gibi kıymetli, Atatürk yolundan ayrılmayan nice öğretmenlerle dolsun umarım :)

    YanıtlaSil
  8. Canim benim. Günün tekrar tekrar kutlu olsun 😊

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldiniz hemen geliyorum etkinliğe

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris