10 Aralık 2017 Pazar

Hasbihal

Tış işi battaniye 


Merhaba Dostlar
Biliyorum yine arayı epey açtım . Günler mi iyice kısaldı yoksa benim mi işlerim daha çoğaldı anlamıyorum ki .
Ha bugün ha yarın derken fırsat bulup da şurda sizle  iki lafın belini kıralım diyemiyorum .
Sizde durum nedir? Sanki blogların eski canlılığı yok gibi .
Havalar da iraz tuhaflaştırdı beni . Kış demeye bin şahit lazım. Ilık hava ,ılık hava sürekli hasta ediyor.
Güneş doğmadan güne başlamak ve erkenden karanlık olması, gün yüzü görmemek de çık yoruyor.
Geceler uzun en iyisi yapacak bir şeyler bulmak. Televizyonla hiç aram yok . Dizi hiç mi hiç izlemem . Kitaplarım , kahvem. Ha bi de örgü tavsiyemdir iyi oluyor kış geceleri.
Bazen patlamış mısır ya da kestane arkadaşlık ediyor bazen de bol tarçınlı boza .
Bende son durum bu ya siz siz neler yapıyorsunuz ? 

23 yorum:

  1. Bende örgü örüyorum boyun atkısı ve cevizli kabak tatlısı çayla kekten sonra 😆uzun geceler oturdukça ağzım hiç boş kalsın istemiyorum çok kötü 😣bu arada iyi akşamlar 😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim kimler gelmiş kimler , kışın neden böyle oluyoruz birşeyler yeme içme ihtiyacı daha bir artıyor . Mutlu akşamlar şekercim 😉😘

      Sil
    2. Iyi akşamlar canım geç oldu ama buranın bildirimi gelmedi geçen kış 10 kilo almıştım yazın denizde verdim şimdi yine kış 😁😁😁

      Sil
    3. Ahh çok sevindim gelmenize . O kış yok mu o kışşşşş 🙈🙈🙈

      Sil
  2. Kış geldi evimize kapıldık, son 1 aydır alışverişe bile çıkmıyorum o derece artık. Geriye kalan zamanlarımı ise sevdiklerimle geçiriyorum. Finallerim başlıcak ona da çalışmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de zorunlu olmadıkça dışarı çıkamıyorum .
      Sınavlarında başarılar dilerim sevgiyle

      Sil
  3. Kış gelince böyle oluyor sanırım:)

    YanıtlaSil
  4. Dört koldan mücadele ediyoruz, aynı şeyler :)

    YanıtlaSil
  5. Kış gelince dizi seyredilmez mi ama:)) Bir de hararetli tartışma
    programları.İkisine bayılırım. Çayın ya da ıhlamurun yanında iyi gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bilryim dizi bana zaman kaybı gibi geliyor eski diziler olda ah olsa

      Sil
  6. hiçbir şey yapmazken hiçbir şeye yetişememek gibi tuhaf bir döngü içerisindeyim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle geliyor bazen ama ben aynı anda üç iş yaptığımı farkettim 🙈🙈

      Sil
  7. ay kış en güzeli iştee uzun akşamlaaar kitaplar filmler diziler çekirdek çay oh :)

    YanıtlaSil
  8. Bence yazıyor herkes. Tembel olan benim mesela:) Bir süredir uğrayamıyordum buralara, şimdi oturdum herkesi tek tek okuyorum, yoruldum:) Çok biriktirmişim.

    YanıtlaSil
  9. Kestane yemedim bu sene.. Aklıma da düştü şimdi. Almak gerek..:) Bence kışın tadını çıkaralım biraz. Dinlenelim.. Kış benim ruhuma dinginlik veriyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kıyamammm .
      Kışı ben de çok seviyorum
      Çıkaralım valla tadını bi de kar yağarsa 😉

      Sil
  10. aynı durum benim için de geçerli birşeyler yazıp paylaşayım istiyorum ama yoğunluktan oturamıyorum bilgisayar başına...ev de sürekli bir telaş iş güç sanırım 24 saatlik gün bana yetmemeye başladı....

    YanıtlaSil
  11. Bende bu aralar bloglarda canlılık göremiyorum. Bende 10 yıldır televizyon izlemiyorum. Gerçekten izlememek en iyisi. Çünkü insanlara bir şey katmıyor. Kitap, kahve, mısır ve kestane demeniz beni aldı götürdü. Bir den hayal ettim. Kitap ve kahve benimde vazgeçilmezim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay süpersiniz kitap ve kahve varsa bir insanı hayatında o insandan zarar gelmez

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris