26 Aralık 2017 Salı

İki arada

Gönül Fincanı

“İki arada bir derede kalmak”
Sıkışık, zor şartlar altında (kalmak). Herhangi bir taraftan yana olunsa diğer tarafı üzecek durum.
Son günlerde benim ruh halime ve yaşadıklarıma en uygun deyim bu olsa gerek. 
Diyeceksiniz ki hayırdır? 
Doğrusunu isterseniz hayır mı şer mi ben de anlamadım. Bildiğim bir şey varsa o da iyi niyetimden çektiğim kadar hiçbir şeyden çekmediğimdir.
İnsanlara gösterdiğim, sabır, merhamet gün geliyor da başa dert oluyor.
İki arkadaş arasında, sudan sebeplerle kalmak. Ve bu incir çekirdeğini doldurmayacak kadar küçük  sebepler için günlerce , benimle alakası olmadığı halde, üzülmek. 
"Of yeter be. Beni işinize karıştırmayın," diyememek. 
Nedir bu egoların doymak bilmeyen oburluğu? Nedir, yani neyi paylaşamaz insanoğlu? 
Ah bu kadınlar , ah . Senin de hemcinsleri olduğunu hatta ve hatta insan olduğunu unutup da sana dert yananlar. Dert yanmakla kalmayıp, aralarında paylaşmaya kalkmalar. "Yahu durun  ne oluyoruz , benim sevgim ikinize, hatta hepimize yeter." Kaldı ki hayatta sevmediğim , nefret boyutuna gelmiş insan çok nadirdir. Laf aramızda sakın ha sakın bu boyutta görünmeyin gözüme, önünde ölümüm olsa görmez o insanı gözüm. 
Uzun lafın kısası iki arada bir derede bırakmayın beni. Bırakın geçmişi ve düşünmeyin geleceği, hadi gelin  gönül fincanında bir kahve içelim. Söz falınız da gönlünüzün aynısı çıkacak.
Sevgiyle 

14 yorum:

  1. İki arada kalmak zor bir durum. Umarım kimsenin kırılmayacağı şekilde hallolur. Ben gönül fincanından kahvemi içtim gidiyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma sorma nadıl xor nadıl zor . Kahveye hep beklerim sevgiyle

      Sil
  2. İyi yanından bakalım, seviliyorsunuz demek ki:)

    YanıtlaSil
  3. sorun büyük değilse hallolur inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Bu da geçer ya huu deyıp, Rabbim kolaylıklar versın dıyorum😍

    YanıtlaSil
  5. Çok kötü bir durum kesinlikle :( defalarca başıma geldi benimde maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem basıl
      Beni en iyi siz anlarsınız o zaman

      Sil
  6. Ego kelimesinden nefret etmemiştim ben bu ofiste çalışana kadar. Bir de iki kuruş etmeyen insanlara gösterdiğim sabır ile evlatlarıma gösterdiğim tahammülsüzlük.
    Umarım çabuk çözersin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o ego ah
      Çözülme yolunda ilerliyor bakalım

      Sil
  7. Gerçekten arada kalmak, hele adeta hakemliğe mecbur bırakılmak ve seçim yapmamızı istercesine ısrarcı olmak büyük yük verir insana Tigris'im. Umarım bugüne kadar hallolmuştur. Sevgiler kızım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşryler düzelir gibi oluyor ya bakalım. Sonunda biraz sert çıktım hepinizin büyüyüm herkes haddini bilecek dedim . Bakalım zaman ne gösterir

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris