3 Kasım 2015 Salı

Sağlık İçin


Dünkü meşakkatli doktor kontrolümden sonra bugün de dahiliye doktorumla randevum vardı. Uzun bir bekleyişten sonra aç bilaç doktorumla görüşme fırsatım oldu. B12 değerlerimin çok düşük olması nedeniyle ve genel değerlendirme yapmak için kan tahlili isteyince mecbur laboratuvarda iki tüp elimde sıramı beklemeye başladım. Ağlayan çocuklar , canı yanan teyzelere bakarken halleri nedense bana komik geldi. Taa ki bana sıra gelene kadar. Daha önce defalarca kan vermeme rağmen nedense bu sefer damarım bulunmamak için elinden geleni ardına koymadı. Sağ kol , sol kol yok yok.  Nereye gitti bu damar. En iyisi el üstünde tutalım sizin asil kanınızı dediler el üstünden aldılar. Canımın yanmaması için elinden geleni yapan hemşire hanım bir kere daha kalbimi fethetti. Genelde anlayışlı hemşireler parmakla sayılacak kadar az olduğundan bu tatlı hemşireye bayıldım bayıldım. Sonuçların iyi çıkması yüreğime su serpti ama B12 iğnelerine devam. Aynı düzende herşeye dikkat ederek kontrollü olmaya devam. Sağlık bu şakaya gelir yanı yok. Özellikle de ruhumun çook  ama çok dinlenmeye ihtiyacı var.

8 yorum:

  1. B12 düşüklüğü çok fena.. Oğlumun doğumundan sonra kendime bakamamışım demek ki, demir ve B12 depolarım sıfırlanmıştı... Çok kötüydüm. Başımı kaldıramıyordum. İğne ve ilaçlardan sonra düzeldim neyseki.. Geçmiş olsun... Umarım en kısa zamanda geçer... Kendinize iyi bakın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anksiyete ataklarından sonra b12 solda sıfır kaldı. Çarpıntılarla geçen geceler günler ve günler. Çok şükür ki ilaçlar ve iğnelerle biraz daha toparlandım. Bu günler geçecek inşallah sevginiz hep benimle sevgili uğurum

      Sil
  2. Gecmis olsun...Kan verme sorunu bende de var..Damarlar derinde, kimi hemsireler sip diye bulurken kimileri de

    4-5 denemeden sonra buluyor, haliyle kollar ertesi günü mosmor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , bende de olacağı bu . Bir de bantın geriye bıraktığı alerjiden kızarmış bir yuvarlak

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok sağolun , ne güzel dostlarım var benim öyle , sevgiyle

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın, çözümsüz dert vermesin. Bende de demir eksikliği anemisi var. Çok şükür hap ya da iğneler ile düzelebiliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , Allah dermansız dert vermesin. Bugünlerime binlerce kez şükürler olsun

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris