10 Kasım 2015 Salı

Mustafa Kemal Atatürk'üm

Ne zaman bu kalpli kolyemi taksam , meraklı sorularla karşılaşırım. " o kalp açılıyor mu, içinde kimin resmi var ?" Ben de her seferinde aynı hoş tavrımla "sevdiğimin resmi var" diye cevap veririm. Şaşkın ve meraklı bakışlar " aaa haberimiz yok, kim bu şanslı erkek " ifadeleri üzerine " Onu tanımak Onu sevmek asıl benim en büyük şansım " cevabım üzerine ısrarla kalbi açtırıp resmi görmek isterler. Kemalim ,Mustafa Kemal Paşam seni ilk tanıdığım günden beri bu kalbi dolduracak başka bir erkek bir insan bir adam olamadı. Yerine kimseyi koyamıyorum. Hangi resmine baksam asaletin , beni her seferinde büyülüyor . Hayatını adadığın Türk Milleti için yaptıklarını okudukça senin kıymetini bilmeyen , karalayanlara kızgınlığım arttıkça artıyor. Her sene sana olan sevgim ve özlemim kat be kat çoğalıyor. Nasıl da isterdim, kurduğun Cumhuriyet'in ilk öğretmeni olarak hizmet etmeyi. Seni her gün her an kalbimde ,fikirlerinle , ülkem için yaptığın bütün herşeyle hissediyorum. Senin aydınlattığın yolda emanetlerine sahip çıkarak çocuklarını , öğrencilerini yetiştirmek için elimden geleni yapıyorum. 10 Kasımlar hep hüzün, hep özlem kokuyor. Bu dünyada seni görme şansına erişemedim ellerinden öpemedim ama biliyorum ki , öte dünyada olacak kavuşmamız. Mustafa Kemal Atatürk'üm Önünde bir kere daha saygı ve minnetle eğiliyorum. 

14 yorum:

  1. Tatlı ve bir o kadar da yüreğini tahmin edebildiğime sevindiğim yavrum.Anne ve babanın evlilik yıldönümünü anlattığın yazında,yaşı ilerlemiş insanlara olan saygından senin maneviyata çok değer verdiğini anlamak güç değildi. Yüreğine yakın bir yerde taşıdığın, kapağının içinde Atatürk'ümüzün resmi olan kolyenle ilgili yazın,bana diğer ilgili yazılardan fazla etki etti.Yüreğine sağlık yavrum.Sevgiler.Ece ablanız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece ablacım. Sözleriniz beni gerçekten çok duygulandırdı ve onurlandırdı. Kelimelerin kifayetsizliğindeyim şuan . Saygı ve sevgilerimle

      Sil
  2. Merhaba. blogunla, blog keşif etkinliğinde karşılaştım. İlk karşıma çıkanda Atatürk hakkında yazdığın güzel yazın oldu. Benim de Atatürk'ün imzasından oluşan kolye ve bileklikler var. Hepside çok özel benim için. Kalp içinde fotoğrafını taşımakta çok anlamlı. Bende beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz . Gelmem mi tabiki hemen ;)

      Sil
  3. Ne güzel yazmışşsın casnım..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yazmışsınız hocam. Onunla kıyaslanmak erkeklere haksızlık olsa gerek öyle kimseyi beğenmeyiz tabi :)

    Özlem ve saygıyla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.Kesinlikle kıyaslanamaz O ;))

      Sil
  5. Asilliği ve bizlere kattığı değerler asırlara taşınacak şüphesiz. Hep anıyoruz ve arıyoruz onu. Teşekkürler bu güzel sözcükler için..Sevgiler..
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bloğuma hoş geldiniz.

      Sil
  6. merabaaa, bloguma hoşgeldiniiiz kii, sizi görüyodum arkadaşlarımın bloglarında, yine görüşürüz kii. bi dee atatürkü çok severim ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim siz de hoşgeldiniz ;) Atatürk sevilmez mi canım ya

      Sil
  7. Ne kadar guzel yazmissiniz evet Atatirk aski en buyuk askimiz galiba yasadigimiz herseyi ona borcluyuz ve sukur ki bunun bilincindeyiz:-)

    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bloğuma hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz . Atamı sevmek , bu konuda bilinçli olmak çok güzel

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris