1 Kasım 2015 Pazar

Ben oyumu kullandım

Haftalardır gerek ülke gündeminde gerekse yaşadığımız olaylarda ne olacağını merakla beklediğimiz gün geldi çattı. Her duyarlı  ve aklı başında bir vatandaşın yapması getektiği gibi oyumu kullanmanın huzuru içindeyim . Kaderin hoş bir cilesidir ki , oy kullandığım sandığın bir anasınıfında olması beni ayrıca sevindirdi. Şimdi heyecanla akşam olmasını bekliyorum , ülkem için hayırlısı neyse onun olması en büyük dileğimdir .Bekleme sürecinde bitki çayımı ve  sağlıklı atıştırmalıklarımı ihmal etmiyorum tabiki , Rahatsızlığımın seyrinin değişmesi nedeniyle daha fazla dikkat etmem gereken bir dönemdeyim, önce sağlık.

4 yorum:

  1. Evet canım oylarımızı kullandık ve umutla bekliyoruz.Beklediğimiz farklı bir şey değil.Demokrasinin işlerliği ,laikliğimizin devamı,aklımızda hiç bir soru kalmaması ve kayıplar vermeyeceğimiz bir yönetim .Hakkımızda hayırlısı olsun.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun,...oyunuzda hayirlara vesile olsun...Baris ve huzur dolu günlerin bir an Önce gelmesi dilegiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Huzurlu günlere çok ihtiyacımız var

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris