2 Kasım 2015 Pazartesi

Ruhum çok yorgun

Rahatsızlığımın son durumunu merak edip soran can dostlarım. Her ne kadar iyiyim desem de bir aydan fazla süredir , tansiyon ,kalp çarpıntısı, yorgunluk, halsizlik belirtileri gösteren bedenim, anksiyete bozukluğu ve anksiyete ataklarıyla günlük hayatımı oldukça güçleştirecek bir boyuta ulaştı. Son zamanlarda yaşadığım hayal kırıklıkları, kalp kırıklıklarına , değmeyecek insanların çirkin davranışları için gereksiz üzüntülerim sonucu bedenim artık tehlike sinyalleri vermekle kalmayıp aynaya baktığımda kendimi tanımayacak hale getirdi. Bugünlerde kullandığım ağır  ilaçların etkisinden dolayı  sürekli uyku halinde zihnimi toplamakta zorlanıyorum. Bu yüzden eskisi kadar yazı yazamıyorum. Ruhum çok yorgun .Her ne olursa olsun inadına ayaktayım , inadına yıkılmayacağım. Biliyorum ki bu günler geçecek ve ben eskisinden de çok iyi olacağım ve  yine biliyorum ki bana yaşatılan en küçük sıkıntının bile aynısını yaşamadan insanlar bu dünyadan göçüp gitmeyecekler. 

15 yorum:

  1. Güzel şeyler AİLENİZİ düşünün. Herşey geçer. İnsanlar ölür hayat devam eder.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Herşeyden önce kendimiz ve sağlığımız geliyor. Geçmez sanılan günler de geçiyor. Ben kendimi ne mutlu ediyorsa ona yöneliyorum. Mutlu eden öyle çok detay var ki aslında bizleri. Bazen çok küçük oldukları için pas geçiyoruz. Onların hepsini sevgiyle kabul edip görmeye niyet ediyorum. Hayli işe yarıyor. Bizleri üzen insanlara gelince; sadece bir tercih haklarını kullanıyorlar. Biz de mutlu olma tercihini kullanalım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olayların yoğunluğunda insan hiçbir güzelliği düşünemez hale geliyor. Sanırım biraz zamana ihtiyacım var.

      Sil
  3. cok geçmiş olsun canım aynı rahatsızlığı ben 2011 yılında geçirdim sana ufak bir tiyo vericem aşık ol bu hastalıktan eser kalmıyor tecrübeyle sabit.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhahhaa harikasın ;) güzel bir tüyo uymak gerek ;)

      Sil
  4. Geçmişler olsun, Allah şifanı versin tez zamanda inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , bu arada hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz bloğuma

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun Rabbim en kisa zamanda şifa nasip etsin InşaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , inşallah . Gece kalp çarpıntılarıyla uyanmak sabaha kadar o sıkıntıyı yaşamak çok zor çok

      Sil
  6. Öncelikle çok geçmiş olsun Allah şifa versin size. İnanın her şeyin başı sağlık. hepimiz dönem dönem sıkıntılar ve hastalıklar yaşıyoruz. İnanın kafaya her şeyi takmamak dert etmemek lazım. Sağlıktan önemli hiç bir şey yok.
    Rabbim şifalar nasip etsin.
    Sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  7. Bol bol komedi, Romantik filimler seyredin.Bir nebze olsun stressi,kötü düsünceleri kafadan uzaklastiriyor, mutluluk hormonlari salgilatiyor...Belki bir El isi Hobiside ise yarayabilir...
    Önemli olan sizsiniz, kendinizi üzmeyin...Sevgilerle

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris