15 Ağustos 2015 Cumartesi

Boğazda Bir Gece

13 Ağustos Perşembe yoğun tempoda geçeceğini düşündüğüm bir güne uyanıyorum. Tatil nedeniyle öğleye doğru güne başlayınca vaktin çabucak geçmesi ,iki ayağımızın bir pabuca girmesine neden oluyor. Kan ter içinde bindiğimiz araba ,bir saat onbeş dakikalık yolculuktan sonra ,bizi  akşamüstü Eminönü İskelesine getiriyor. İş çıkış trafiğine yakalanmadan geldiğimiz için kendimizi çok şanslı hissediyoruz. Nöbetçi Bayan Hakimler adına düzenlenen  boğazda yemekli tekne turu , yengem ve onun değerli hakim arkadaşları Şule hanım, Tülay hanım Buket hanım , ve İstanbul'un diğer adliyelerinden  katılan Hakim hanımlardan oluşan yaklaşık elli kişilik gruptan oluşuyor. Akşam üstü serinliğinde çıktığımız tur gecenin ilerleyen saatlerine kadar yemek , müzik eşliğinde devam ediyor.  yiyip içip , gülüp söylediğimiz, hoş sohbetler ettiğimiz bol keyifli gecede  İstanbul Boğazı'nın eski bir dosta bakar gibi sevecen  ve bir o kadar güzellikteki eşsiz  manzarasını  fotograf karelerinde ölümsüzleştiriyoruz. Yemekte İstanbul Başsavcısı sayın Hadi Salihoğlu'nun misafiri olduğumuzu öğrenmek yüzümüze yayılan tebessümün sebebi oluyor. Eski İstanbul günlerinde  boğazda mehtaba çıkan sandallardan birinde olduğumu düşleyerek   anın keyfine varıyorum. gecenin geç saatinde eve döndüğümde,unutulmayacak bir gece , boğazın güzelliklerini ölümsüzleştirdiğim bir kaç kare ve birbirinden değerli üç  hakim Hanım'ı tanıma Şansı yakalamak bugünkü payıma düşen güzellikler oluyor.

8 yorum:

  1. Eğlenmenize sevindim, kahkahaları duyar gibi oldum :)

    YanıtlaSil
  2. Boğaz manzarası çok güzel.... Siz de çok hoşsunuz... iyi eğlenceler dilerim..:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    blogunuzdaki paylaşımlardan gidip görmediğim yerlere tanık oldum izlemeye aldım boll gezmeler

    YanıtlaSil
  4. Bol bol keyifli eğlenceli geçirmeniz dileğiyle çok güzel çıkmışsînız hocam sizde bir degisiklik var... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim . Güzel anlar geçirdim tatil boyunca . Aynıyım ama sen değişik gördüysen bilemem :))

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris