16 Temmuz 2015 Perşembe

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey ( Mim)


Sevgili blog dostlarım , yine keyifli bir mim etkinliğinde değerli dostum ve aynı zamanda bana çok uğurlu gelen sevgili Nahide Zerayak beni mimlemiş. O ister de ben hiç cevaplamaz mıyım ?
Hakkımda Bilmediğiniz 11 şey neymiş bakalım ?
1- Elinizde sihirli bir değneğiniz olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
  Ah nerde o değnek , bir elime geçirsem bakın bakalım dünya tersine döner mi dönmez mi? Bütün kötülere dokunup sevgi ile cezalandırırdım. İnsanların çocukların gözünden dünyaya bakmaları için değneğimi şöyle bir sallardım. Saf ve temiz duygulu insanlar olmalarını sağlardım.

2- Mesleğinizi değiştirseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz Veya ne olmak isterdiniz? 
  Mesleğime aşık bir olarak kolay kolay değiştirmek istemem ancak bütün hayalim edebiyat üzerine olduğu için köklü bir lisede edebiyat öğretmeni olup öğrencilerimi edebi sanatın engin denizinde yüzdürmek isterdim.

3-Bir gün boyunca aç kaldınız ( Ramazan'da olduğu gibi ) ilk ne yemek isterdiniz?
Önce su diyorum da başka bir şey demiyorum. Yemeğe gelince o günkü payımıza ne düşerse şükredip yerim.

4-Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz? 
 Küçük bir kıyı kasabasında yaşlı balıkçının teknesini yalar geçerdim.
5-Issız bir adada yanınıza alacağınız 3 kişi?
Bir eşim olsun iki çocuk da yeter ki bana
6-En çok görmek istediğiniz şehir veya ülke ? 
Türkiye'de en çok Mardin'i görmek isterim . Dünya'da artık imkanlar dahilinde her yeri görmek mümkün. Ben düşler ülkesinin güzelliklerini her zaman görmek isterim.
7-Asla giymem dediğiniz renk hangisidir? Neden?
 Beni tanıyanlar çok iyi bilir ki kahverengi asla ve asla giyemeyeceğim, başkalarına da hiç yakıştıramadığım ruhumu daraltan bir renk. Kahverengi en çok doğaya , kahveye ve çikolataya yakışıyor .
8- Bayramda ne yapacaksınız? 
Bu sene bayramda İzmir'de büyük abimlerde toplandık. İzmir'in , yeğenlerimin ailemle birlikte olmanın tadına varacağım .
9- Ölmeden önce yapılacaklar listesine ekleyeceğiniz 3 şey?
Son yıllarda uzun vadeli planlar yapmayı hiç sevmiyorum. Günlük ne yaşarsam kar sayıyorum. Her gün bir iyilikte bulunmak listemde daima var .
10-Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız O an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir ?
 Şeytan yine soğuk şakalarından birini yapıyorsun , sana uymayacağım .
11-Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız? 
  Yerde bırakmam alırım , gerçekten ihtiyacı olan birini bulup veririm ya da çocuklara bir şeyler alıp dağıtırım.
   Sorularımız bu kadar . Gelelim cevaplarını beklediğim dostlarıma

Bademle Buduk
Gooogoook
Kahve Yanı Kitap
Tarzım ve el emeği


13 yorum:

  1. Mardin'i ben de görmek isterim... Aslında farklı yerler görmek, kokusunu duymak, yaşanmışlıklarını hissetmek muhteşem bir keyif...Bu yüzden heryerin kıymeti ayrı... Mümkün olsa dünyayı bile gezmek isterim...
    Ayrıca belirtmeliyim ki, size uğurlu geldiğimi yazmışsınız... Çok mutlu oldum.. Umarım bu aramızdaki güzel enerji hep sürsün...:) Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk günden beri size olan sevgim bir başka , sizin gibi gerçek dostlarımın olması beni çok mutlu ediyor

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.. İnşallah bir gün yollar bizi birbirimize getirir.. Kim bilir...Kısmet..:)

      Sil
    3. Gönüllerimiz bir oldukça bunun olmaması için bir neden yok

      Sil
  2. Merhaba, 9 soruya verdiğiniz yanıt çok hoşuma gitti. Bilinçli olarak her gün bir iyilikte bulunmak ifadesi ne kadar güzel bir ifade. Şu iki satırı yazarken bile yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı.
    :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel mim sayesinde sizi biraz daha yakından tanıma fırsatı bulmuş olduk. 1., 9. ve 11. maddedeki cevaplar bana da çok uyuyor:). Anılıp hatırlanmak ve listede yer bulmak ise gerçekten çok mutlu etti. Geçmişte bu ve benzeri o kadar çok mim yanıtladım ki, hatta biraz uzun yazıyor olacağım ki "Çok uzun yazmışsınız!" diye yorum bile gelmişti. Bazense hiç yazmadığım detaylar aşağıda yorum bulmuştu:))? Açıkçası birbirinin tekrarı olmaması açısından ve toplumca okumayı ne yazık ki henüz sevemememiz nedeniyle mim yanıtlamıyorum epey zamandır. Durumu anlayışla karşılayacağınızı biliyor ve tahmin ediyorum. İçtenlilkle sevgi ve selamlar:) Handan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum çok haklısınız , sevgiyle kalın ;))

      Sil
  4. Susuz yapamayacagim kesin oldugundan bende su derdim :)

    Cevaplarinizi okuyunca sizin gibi insanlarin hala var oldugunu bilmek mutluluk veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok mahçup oldum , çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Teşekkürler Tigris. Cevaplayacağım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  6. Ben mim olayı nedir bilmiyorum. Bu blog topluluğa yeni katıldım. Anlatığım kadarı ile karşı taraf bir takım sorular sorum ona cevap olarak blog mu yazılıyor.Bu konuda aydınlatırsanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle söyleyeyim. Bir takım sorular var. O sorulara bloğunuzda cevap veriyorsunuz. Sonrasında kimin cevap vermesini istiyorsanız sonuna onların adını yazıyorsunuz. Hatta şimdi bu soruları siz de bloğunuzda cevaplayabilirsiniz.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris