1 Temmuz 2015 Çarşamba

Ben Nerdeyim ?

Evet nerde kalmıştık , dostlar. Gece yolculuklarının bana  uyku,yorgunluk ve hatta perişanlık olarak geri döndüğünü düşünürsek ,iki gündür yayın yapamamın sebebi de anlaşılır. Bazılarınız büyük bir merakla nerede olduğumu soruyorlar.Bu seferki iniş rotam Fethiye'yidi. Ordan Dalaman'a geçiş .bol hareketli geçen iki gün ve ben yorgunluk ve uykusuzluktan perişan.Bakıyorum da kaydadeğer fotograf bile çekmemişim. Bugün daha zindeyim, yeni yazılarımda bahsedeceğim güzel şeyler var.


4 yorum:

  1. Blogunuzu çok beğendim :) Umarım siz de benimkine bir göz atarsınız :) http://sizleriizliyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz , ben de bloğunuza geliyorum hemen

      Sil
  2. Galiba tatildesiniz, mutlu guzel bir tatil gecirmeniz dilegiyle :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ohhh tatil başlamış darısı başıma :) bloğunuzu takibe aldım. bundan sonra hep görüşmek ümidiyle ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ ) sayfamı ziyaretinizden mutlu olurum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris