22 Ocak 2013 Salı

Keşke demeden önce



Çocuğumu yeniden yetiştirmem mümkün olsaydı;
• Ona işaret parmağımı kaldırıp yasaklar koymak yerine,parmaklarıyla resim yapmayı öğretirdim.
• Hatalarını daha az düzeltir,onunla daha çok yakınlık kurmaya çalışırdım.
• Onu sadece gözlerimle izler,saat kısıtlamaları koymazdım.
• Daha bilgili olmaya çalışır,daha çok şefkat gösterirdim.
• Onunla daha çok yürüyüşlere çıkar,uçurtmalar uçururdum.
• Ona karşı ciddi bir tavır içinde olmak yerine,onunla oyun oynardım.
• Onunla kırlarda koşar,yıldızları seyrederim.
• Onunla daha az çekişir,ona daha çok sarılırdım.
• Önce benlik saygısı kazanmasını sağlar,sonra bir ev almaya çalışırdım.
• Ona her zaman kati davranmaz,onu daha çok onaylar ve yüreklendirirdim.
• Güç konusunda daha az ders verir,sevgi konusunda daha çok şey öğretirdim.

~Diane Loomans~

2 yorum:

  1. keşke yeniden yetiştirme imkanım olsaydı
    :(
    gülsüm duru

    YanıtlaSil
  2. CLASROOM MOTHER:Her geçen gün hayatımıza bir :KEŞKE( daha ekleniyor.Bu keşkeler hiç bitmeyecek,hiç peşimizi bırakmayacak :(((

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris