27 Ocak 2013 Pazar

Ziyafete buyrun















Okulun son günü Havva enfes pastayı , Emirhan'ın anneannesi Binnaz anneanne böreği , mısırları Sıla'nın annesi  Hatice Hanım , Ayıcık şeklindeki krepleri de Didem'in annesi Zeliha Hanım yapmış. Haa günün sürpizi  Arabaşını da Havva'nın annesi yapmış (ben ilk defa yedim çok leziz.Biraz  nasıl yutacağım konusunda endişe ettiysem de korktuğum gibi olmadı) hepinizin eline sağlık hepsi çok lezizdi.














Çocuklarım büyük bir keyifle yediler

3 yorum:

  1. Zamanım oldukça size daha güzel pastalar yaparım.Anneannemize zeliha hanıma ve hatıce hanıma tşk ellerine saglık. Pastamın tadına bakamadım ama çok güzel olmuş demekki kuzucuklar hepsını yedi =)

    YanıtlaSil
  2. tekrar teşekkür ederim sağ kolum benim

    YanıtlaSil
  3. bunları gördükce canımız çekti bizde isteriz:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris