2 Temmuz 2020 Perşembe

İmkansız Hallerim


Bazen güzel bir kelam gelir aklına
 Lal olur dillerin dökemezsin kaleme
Bazen en afillisinden bir küfür olur içindeki yangın
Dökemezsin  süt beyazı kağıtlara
Kırlangıçların kanadıyla  söylersin selamını da
İlenmelerin boğazında gordion düğümü
Sevmek mi çok zor , sevda çekmek mi
Düşünür düşünür düşünürsün
Hayata isyanımdı Hep bu gülmelerim  .
Hüzünlerin dili yoktur yürek konuşur çünkü
Kederlerimizdi aynı kaldırıma düşen .
Kanayan dizlerimiz değil
Ruhumuzdaki kapanmayan yara .
Sevda yorgunuyduk  sadece
Aklımda tek soru neden neden neden .

02.07.2020
Tigris

20 yorum:

  1. Bazen oluyor böyle haller. Sevda yorgunuysak eğer. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel yazmışsın canım ben sevda değilse de hayat yorgunuyum bu ara ☹️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm hayat bu aralar üstümüzden tır gibi geçti off ki ne off

      Sil
  3. Çok güzel. Tebrik ederim.
    Şiir günlerinde gibiyiz. Ben de bir şiir paylaşmıştım son olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şekerimmm .
      Aa hemen bakıyorum

      Sil
  4. Düşünmek dipsiz bir kuyu gibi değil mi?

    YanıtlaSil
  5. O nedenlere çoğunlukla cevap bulunamıyor ...

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.
    İç dünyamızın bir yansımasıdır şiirler. Hissettiklerimizi, duygularımızı anlatmanın bir başka yoludur şiirlerimiz. İmkansızlığı anlatan bu güzel şiiri bizlerle paylaşan kalemi ve yüreği kutlarım.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  7. İyi ki kelimeler var. İyi ki kağıt kalem var :)) Yoksa ne yapar, nasıl sağlam kalırdık?

    YanıtlaSil
  8. harika kelimeler ardaşık duygusal ...

    YanıtlaSil
  9. kalem yazmak için bekler , kağıt sabırla bekler.Kalemle buluşmak için. Beklemek güzel. Hele böyle satırlar dökülecekse daha da güzel. Çok beğendim ben yazınızı

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Paylaşım İçin Çok Teşekkürler.

    http://www.farmasigirisi.net Farmasi Ücretsiz Üyelik, Farmasi Üyelik, Farmasi Üye Ol

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris