1 Temmuz 2020 Çarşamba

Halalar Günü


Evet caanım efendim söylüyorum söylüyorum da kime söylüyorum .
Bugün 1 temmuz halalar günü .
O da nerden çıktı demeyin yaklaşık bi 5 yıldır kutluyorum ben. Ben buldum. Uydurma diyenlere cevabım sanki  diğer günleri biri  uydurmadı mı?
Ben de halalar gününü buldum .
Demek ki neymiş 1 temmuz halalar günüymüş . Ve ne yapıyormuşuz ? Hemen halalarımızı arayıp gününü kutluyormuşuz .
Benim de 4 yeğenime selam olsun biricik asaletli halalarını unutmazlar.
1 temmuz 1 temmuz halalar günü
Halalarımızın kutlu olsun günüüü 🎶🎶🎶🎶

Sevgiyle

13 yorum:

  1. Yaa bu çok hoşuma gitti :)
    halalar günün kutlu olsun..
    Halam yok maalesef 5 tane amcam var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettttt Halalar gününü unutmayın sakın

      Sil
  2. Ay ne güzel oldu. Halam yok ama ben halayım .
    Aklınla bin yaşa sen :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    Tüm halalarımızın, 1 Temmuz Halalar Günü'nü kutlarım. Efendim, dediğiniz gibi neden olmasın ki? Pek tabi de olur. Hatta tarihi de çok yakışmış ve gayet mütenasip.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz hoşlukla geldiniz .
      Çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Ayy tuh dün bloga bakamamistim okusaydım halami arardım:)))))

    YanıtlaSil
  5. Halalar gününüz kutlu olsun efendim o zaman.🙂👍 Yeğenlerin çok şanslı böyle tatlı halaları olduğu için😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok çok teşekkür ederimmm 😘😘

      Sil
  6. Teşwkkür ederimmm 🙈🙈

    YanıtlaSil
  7. Halalar günün kutlu olsun canım benim 💞

    YanıtlaSil
  8. İyiymiş bu. Bende yeğenden bol ne var. Bundan sonra 1 temmuz halalar, 2 temmuz teyzeler günü:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris