21 Aralık 2019 Cumartesi

Nazarlara Geldim 🧿


Merhaba merhaba merhaba
Duydum ki sormaz olmuş unutmuşsunuz beni.
Ne diyeyim ben de kendimi unutturmak için elimden geleni ardıma koymadım adeta.
Napim, bir fırsat bulamadım ki.
Koş oraya koş buraya.
Koskoca ay bitiyor bir yazı dahi giremedim.
Noldu bana kimin nazarı değdi anlamadım .
A vallahi nazarlara geldim ben.
Her sabah okula giderken merdiven basamağında ayakkabılarımı bağlarım. Nasıl oldu anlamadım, bir den doğrulamadım üç dört gün belim de belim dedim gezdim.
Arkasından bir kar yağdı. Okulun yokuşundan inerken , ben bir düştüm ki sormayın belim yerine oturdu. Belin acısını unuttum. Kaidem de kaidem der oldum.
İster inanın ister inanmayın, çarşamba sabahı bir şeyciğim yoktu, güldük söyledik. Öğlen eve zor attım kendimi.
Sabah , öğle akşam yemeklerden sonra tok birer doz. 12 saatte bir de bir doz. İç bakalım.
Ateş düşsün, gözün biraz açılsın. Ama sakın ha rapor alma.
Sürüne sürüne okula git cumaya çocukların yerli malı etkinliği var. Boynu bükük mü kalsın yavrucakların. Ne var sen de sık biraz daha dişini.
Biri beni dövdü de haberim mi olmadı, yoksa üstümden tır filosu mu geçti.
Kemiklerimin ağrısını nasıl tarif etsem sizlere.
Nazarlara geldim ben. Kesin
Aylardır boynumda duran kolye dağıldı döküldü.
Sorarım size bu nazar değil de ya nedir.
Elemtere fiş kem gözlere şiş
Tu tu tu
Destur destur destur.
Kurşuncu Hasibe’ye mi gitsem
Sirkeler mi dökünsem
Başımda ekmek tuz mu çevirsem.
Üzerlikler mi tütsülesem
Elem tere’den aşağı bütün duaları mı okusam
Yazıyı okuyup da maşallah demeyenlere bir çift sözüm olsun.

Aynaşanın kaynaşanın 
Yeryüzünde oynaşanın 
Elek satan kör paşanın 
Cümle alemin gözü 
Tü tü tü tü 
Gözü olanın gözüne it yağları aksın 
Çatır çatır kavrulsun gözü

28 yorum:

  1. Ay bu ne ya ! Yazının sonunu okurken ödüm patladı Tigris. Amanın ne diyeyim. Maşallah maşallah Kırkbirbuçuk kere maşallah
    Hah, Oldu mu?

    YanıtlaSil
  2. Amiiinçok amin, çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. bir maşallah da benden gelsin size, gelmiş geçmiş olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun da keşke kim olduğunuzu da bileydim daha iyi olacaktı

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Maşallah diyeyim.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun canım 😍. Kem gözü olanın gözü çıksın.

    YanıtlaSil
  6. Çok çok geçmişler olsun kıymetli hocam. Zaman zaman aksilikler üst üste geliyor. Huzur dengemiz bir parça bozulsa hayat kalitemiz düşüyor. Sağlık her işin başı çok şükür iyisiniz hocam.
    Hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür iyiyim.
      Sizin gibi dostlarımı burada görünce çok mutlu oluyorum

      Sil
  7. Aman allah beterinden korusun, geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
  8. Çokkkkk geçmiş olsun canım. Maşallah kırk bir bin kere. 👁️‍🗨️

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun, aman dikkat bel çok önemli malum. En kısa zamanda sağlığınıza kavusursunuz inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Üst üste gelmiş. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun hocam üzüldük ama bilgimiz yoktu ki evet karlı bir resim atmıştın facebboktan görmüştüm iyi gelmedi sana Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun .
      Yarın yine yağış kar olarak görünüyor.
      Beni bir korkudur aldı

      Sil
  12. Geçmiş olsun.. Yeni yılınızı kutlamaya geldim. Mutlu yılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şükür iyiyim .
      Mutlu bir yıl dileklerimle ❤️❤️

      Sil
  13. Aman aman, cidden nazar değmiş. Felak Nas suresi bol bol.

    YanıtlaSil
  14. Aaaaa çok geçmiş olsun, kesin nazarlara gelmişsin. Yeni yıl şanssızlığın sana uğramadığı bir yıl olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh sormayın .2019 a bıraktım nazarları kötü enerjileri

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris