24 Kasım 2019 Pazar

BEN OGRETMENİM


Ben öğretmenim 
Ben öğretmenim
Yüce Atatürk Baş öğretmenim 
Ayşegüllerde ,Buğralarda atar ıssız kalbim
Anadolum kadar  
 Bereketli toprak kokar bütün Ekinlerim. 
 Dicle gibi  ulu, Fırat kadar coşkun akar    Kadim Sevgim
Ben öğretmenim
Sımsıcak sarı Eylül’de ,
Asuman’dan  süzülür
Aras’ta bin Damla olur 
Her bir minik yüreğim. 
Ben öğretmenim. 
Zeynep’tir, Ayça’dır,  Uğur’dur, Erdem’dir  
Hayattaki   en kutsal  ereğim.
Ben öğretmenim. 
Canım Babam 
yol gösterenim güneşim 
Gökyüzünde bir Sevinç olur
Sonsuz Emellerim 
Ben öğretmenim
Bir ölürse  ,bin dirilir  
Özgür Umutlarım
Terk edilmiş kasabalarda 
 Rüya mavisi Baharlar açar 
 Yılkı sevdalarım 
İyilikten , güzellikten yana 
Öyle büyük ,öyle Engin ki yüreğim 
Ne mutlu 
BEN ÖĞRETMENİM 
Tigris 
24.11.2019

34 yorum:

  1. Öğretmenler gününüz kutlu olsun. Bir gün değil her gün kıymetli olan meslek öğretmenlik..

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenlerin hakları ödenmez
    Allah hepsinden razı olsun
    Dizeler için şaire teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  3. Yüreğine sağlık güzel öğretmenim ❤🌸 öğretmenler günün kutlu olsun Sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ❤️❤️❤️

      Sil
  4. Öğretmenler gününüz kutlu olsun.:)

    YanıtlaSil
  5. Öğretmenlik çok kutsal bir meslek ve öğretmenlerimiz çok değerli..
    Sizin de öğretmenler gününüz kutlu olsun 🌸

    YanıtlaSil
  6. Canım benim öğretmenlik gibi kutsal bir görevi en iyi şekilde yerine getirdiğine eminim. Şiir çok anlamlı ve duygu dolu olmuş😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️

      Sil
  7. Sizin ve sizin sahsinizda tum Ogretmenlerin öğretmenler gunu kutlu olsun. Sevgi ve salicakli kalin.

    Gurol Çelik

    YanıtlaSil
  8. Öğretmenler gününüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  9. Selam olsun bizden de siz güzel öğretmenlerimize :)

    YanıtlaSil
  10. Duygu dolu dizeler öğretmenim, bir gün sığmasa da sizin nezdinizde tüm öğretmenlerimizin bu özel günleri kutlu olsun, iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizi görmek ne güzel

      Sil
  11. Harika bir şiir. Günümüz kutlu olsun 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir meslektir öğretmenlik. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba.Siteniz oldukça hoş ve takip ettiklerim arasında.Zaman ayırıp yeni açtığım bloguma göz atıp takip ederseniz memnun olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Her meslek önemli ve güzel ama doktorluk ve öğretmenlik daha bir önemli sanki biri hayat kurtarırken öbürü hayatların temelini atıyor. İyi bir ilkokul öğretmeni insanın hayatının nasıl şekilleneceğini belirliyor, ona karakter kazandırıyor, iyi ki varsınız öğretmenler, iyi ki.

    YanıtlaSil
  15. web tasarımı, seo danışmanlık hizmetleri sunuyorum 1997 den bugüne profesyonel bir blog sayfası açmak isterseniz size yardımcı olabilirim. Paylaşımlarınızı daha geniş kitlelere ulaştırabilirsiniz.

    Profil bilgilerim: Woom Tech & Web Tasarım & Seo - Narman

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris