20 Kasım 2019 Çarşamba

Çocukluğuma Mektup #MİM #

Tigris 10 yaşında 

Sevgili cafeciler yeni bir mimle karşınızdayım. Sevgili Umman benim 10 yaşıma mektup yazmamı istemiş.Kendisinden özür dileyerek bu çok gecikmiş görevimi yerine getiriyorum .
Öncelikle kendisine çok teşekkür ederim. Onun yazısını okumak için tık tık
 Bakalım 10 yaşıma mektupta neler söyleyeceğim.
Hadi kahvenizi alın gelin yamacıma yamacıma .

Sevgili Tigris.
Evet evet yanlış duymadın ileride insanlar sana bu şekilde hitap edecekler. 41 yaşından sonra bu ismi kullanacaksın.
10 yaşındaki o saf temiz duyguların uzun yıllar devam edecek.
Ama 40 ‘lı yaşlarında artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Her canlıyı çok seveceksin . Ama bazıları sende derin izler bırakacak.
Öğretmenlik ya bütün hayallerin merak etme olacaksın . Hem de çocukların öğretmeni olacaksın ve yüreğindeki küçük kız seni hiç bırakmayacak.
Hani çevirmeli kırmızı telefonunuzun ilk eve geldiğinde yaşadığın sevinç varya. İster inan ister inanma kendine ait yanında taşıyacağın telefonun ve hatta telefonların olacak.
İstediğin her şey hiç ummadığın anda gerçek olacak.
Bence ilerisini hiç düşünme .
 Bulunduğun anın daha çok tadını çıkar.
Ütünün kordonuyla şarkılar söylemeye devam et.
Ve hiç ama hiç kimse için gereğinden fazla  kendinden taviz verme .
Şimdiki gibi küçük şeylerden mutlu olmaya devam et ve azla yetinmesini bil.
Daha çok kitap oku. Ve daha çok hayal kur.
Sağlığına ve yediklerine önem ver. Hareketli olsun hayatın tembelliği yanına sokma.
Sana gelecekten vereceğim daha fazla ip ucu yok.
Yaşa ve gör hayatın sana vereceği dersleri bir bir al.
Ve ve en önemlisi
Hangi yaşta ve ne şekilde  olursam olayım beni  sev
Çok sev emi.
Sevgiyle
20.11.2019
Tigris

Uzun zaman olduğu için kimler bu mimi yaptı bilmiyorum. Ama 10 yaşına mektup yazmak isteyenler mimlendiniz haberiniz olsun


31 yorum:

  1. Zaman geçiyor acısı ve tatlısıyla..
    Geriye bakınca bir tebessüm kalıyor...
    Haklısınız sevmek sevilmek güzel bir insan olmak önemli olan...
    Samimi mim için editöre teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz
      Yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  2. O resimdeki şeker tam yemelik 💞💞💞

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir mim olmuş böyle Sevgili Tigris:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de böyle öğütler verdim de Tigris bir bakıyorum tutamamışım:)

    YanıtlaSil
  5. İnsanın çocukluğuyla sohbet etmesi, mektuplaşması ne hoş. Bir de tersi olabilirdi mesela. On yaşındaki çocuk o çocuk aklıyla ve tabi yaşadığımız olayları ve teknolojik gelişmeleri bilmeden şu andaki halimize bir mektup yazsa nasıl oldurdu acaba?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ne güzel olurdu.
      Bunu yeğenlerime söyleyeceğim bakalım neler yazacaklar

      Sil
  6. Küçük tatlı Tigris😍
    Sevgili Umman çok hos bir konu seçmiş ben de başladım yazmaya. Osman Bey'in önerisi de güzel. Geleceğe mektup da mim konusu olabilir. Sevgiler 😍💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 🙈🙈
      Kesinlikle çok güzel bir konu.
      Tersini de yapmak gerekir . Ama genç yaşta yapmak gerekir

      Sil
  7. Kesinlikle çok sevmeli :) zaman geçiyor ama biz büyümüyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel Tigris'im ne güzel bakıyor yumuk gözlerin. 10 Yaşında ve sonraki yıllarında...

    YanıtlaSil
  9. ne hoş bir mim olmuş Tigris.....

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir mektup daha... Çocukuluğun güzel yaşanması gelecek hayatımız için o kadar önemli ki... Mimi yaptığınız için çok teşekkür ederim.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir mimi bana pasladığınız için çok teşekkür ederim

      Sil
  11. Ben de yazıyorum bugün.Kopya çekeyim diye sayfana girdim itiraf ediyorum :) İnsan 40 yaşından sonra gerçekten ciddi bir değişme giriyor ya....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha süpersin .
      40 yaş dönüm noktası gerçekten

      Sil
  12. Ufaklık çok tatlı. En güzel mesaj anın tadını çıkart yazman bence. Anları kaçırmyalım bugün için de. Yarın bu anlarımızı özlemle arayacağız. Geçmiş geçmişte kaldı, gelecek ise nasılsa gelecek. Anı dolu dolu yaşayalım. Güzel bir mim, keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle anda kalmak ve tadını çıkarmak gerek.
      Geçmişi zaman zaman özlesek de güzel anılar resimler yeter

      Sil
  13. Keşke hep çocuk kalabilseydik. Senin mektubunu da okumak çok güzeldi canım:)

    YanıtlaSil
  14. ben kendi on yaşıma ne yazmak isterdim diye düşündüm de sadece sıkıca sarılıp hiç bişi demeden durmak isterdim galiba ne güzel yasmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çocukluğumdan bu güne bir mektup yazmak isterdim

      Sil
  15. Üniversitede öğrenciyken hayatı da ders gibi alt sınıftan alabilsem AA alırdım derdim. Şimdi o kadar emin değilim ama yine de geçmişinin rüyasına girebilsem ümidini kaybetme, dik durmaya devam et derdim.

    Çok güzel bir mim olmuş

    YanıtlaSil
  16. web tasarımı, seo danışmanlık hizmetleri sunuyorum 1997 den bugüne profesyonel bir blog sayfası açmak isterseniz size yardımcı olabilirim. Paylaşımlarınızı daha geniş kitlelere ulaştırabilirsiniz.

    Profil bilgilerim: Woom Tech & Web Tasarım & Seo - Narman

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris