13 Haziran 2019 Perşembe

Sevgi Yüzü Güldürür

Selam Cafeciler
Biliyorum epeydir Ayşegül'den haber bekliyorsunuz.
Okulun son günleri iyice duygusal oldu.
Ayrılığın hüznü üzerine çöktü kaldı.
Gerçi o okulun ilk günü yeni okuluna gidecek ertesi gün hemen bana gelecek.
Ne güzel hayallerle gönlümü alıyor, beni teselli ediyor.
Yanımdan bir dakika ayrılmıyor.
Benim için de çok zor geçiyor günler, öyle alıştım ki ona
Tatil ikimiz için de ilaç olacaktır.
Yaşadığımız diyalogların en güzelini sizlerle paylaşmak istedim
Ki Ayşegül de ancak böyle bir final yapardı.

Şu pırıl pırıl elbiseyi giyip gelmiş. 
Öğretmenim bak ne göstereceğim? 
“ Sevgi yüzü güldürür.” 
Dedi ve pulları aşağı kaydırarak kalpteki sevgi yazısını gülen yüze çevirdi. 
Senin sevginle benim yüzüm de kalbim de hep gülüyor ve hep de gülecek. 
Bir sihir gibi dünyama girdin.  tıpkı o cılız parmaklarının pullara dokunuşu  gibi birden kalbimi güldürdün. 
Güle güle benim ,minik yüreğine en kocaman sevgiyi sığdıran ,güzelliğim. 
Yolun bahtın hep açık olsun. 
Bendeki yerin denizler kadar engin . 
Güle güle küçüğüm
Mutlu yüzüm
Gözbebeğim
Sevgiyle
13.06.2019 



Not: bu resimde okul bloğu hakkındaki düşüncelerimi soruyordu. 
Okul bloğu dediği onu sizinle tanıştırdığım, benim cafenin ta kendisi.
 Sizlerin Onu çok sevdiğinizi, benim de onunla ilgili yaşadıklarımı yazmaktan çok mutlu olduğumu söyledim.  Meşhurum ben demeyi ihmal etmedi, gülümsedi.
Giderayak röportaj da yaptı ya benimle. 
Of ya gözüme toz kaçtı


Ayeşgül'ün diğer maceraları için
     tık tık
    burada
    Tık tık
    burada
    tık tık
   burada
   tık tık
   burada
  tık tık
 


35 yorum:

  1. ayrılık güzel şeylere gebe olsun...

    YanıtlaSil
  2. Sevgi kalbi de güldürür . Ama ayrılık baskın gelir her zaman

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel satırlar, sevgi hep yüzleri güldürsün. :)

    YanıtlaSil
  4. Ayşegül'ün hepimizin kalbinde kocaman yeri var. Benim de gözüme toz kaçtı sanırım.

    Hep mutlu olsun.

    YanıtlaSil
  5. yolu açık olsun prensesin inşallah özleyeceğiz onu ve maceralarını...iyi tatiller diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn çok teşekkür ederim .
      Hem de nasıl özleyeceğiz

      Sil
  6. Ben de Ayşegül'ü bu yazıyla tanımış oldum :)) Ah öğretmenlik hakkını verene ne zevkli meşgale. Tıpkı senin gibi Tigrisciğim. Daim olsun inşaallah, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Diğer yazıların linkini sona ekledim. Mutlaka okuyun. O çok özel bir çocuk

      Sil
  7. Ah sen çok özlersin onu simdi. Bizler de tanidiğimiza sevindik Ayşegül ü 😊

    YanıtlaSil
  8. Böyle güzel duyguları yaşaman ne güzel tigrisss.

    YanıtlaSil
  9. Ne tatlı kız şu Ayşegül; küçüklüğümü hatırlattı bana.

    YanıtlaSil
  10. Ayşegül mezun oldu demek. Canım maşallah ona. Sizi mutlaka arayıp soracaktır. Sizin ondaki emekleriniz büyük. Yaşamı boyunca onda güzel izler bırakmış oldunuz. Yolu açık olsun tüm evlatların.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım mezun oldu.
      Onunla bağımız hiç kopmaz buna inanıyorum.
      Amin 🙏🙏

      Sil
  11. Hüzünlü bir ayrılık olmuş Tigris hocam. Ama tatil her ikinize de çok iyi gelecektir. Ayşegül'ü döndüğünde büyümüş görmek eminim sizi çok şaşırtacak. Ben nedense hiç alışamadım. Hiç büyümelerini istemedim, maalesef zaman hiç kaybetmiyor, kazanan hep o ne var ne yok alıp götürüyor.
    ----------
    Geçtiğimiz hafta büyük kızım mezun oldu. Elbette kep törenimiz vardı. Siz geldiniz aklıma. Kendi kendime güldüm, o klişe trenine binmedim hocam..
    Sosyal mecrada fotoğraf paylaşmadım. Uzun yıllar sonra torunlarla bakıp iç geçireceğim çok güzel fotoğraflarımızı özenle sakladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem nasıl sormayın Taner bey .
      Onunla yolumuz başka yönde devam edecek.
      Bağımız hiç kopmayacak.
      Ah keşke büyümeseler

      Hahaha alemsiniz.
      Güzelliklerin hep güzel günlerini görün nice nice yıllara. Ne mutlu size

      Sil
  12. Ayşegül 1. sınıf oluyor demek. Başarılar minik meleğe.. İçindeki sevgi yüzünü hep güldürsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şekerim artık 1. Sınıf oluyor.
      Aminnn 🙏🙏

      Sil
  13. Toz benim de gözüme kaçtı :(. Özleyeceğiz Ayşegül'ü. Hayatı boyunca her istediği gönlünce gerçekleşir inşallah. Sevgi güldürür, harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sormayın
      İnşallah onu iyi yerlerde göreceğimize eminim.
      Son noktayı da süper koydu da gitti ya

      Sil
  14. AYŞEGÜL DOĞRU SÖYLÜYOR;SEVGİ YÜZÜ GÜLDÜRÜR. ANCAK GÜLER YÜZLÜ İNSANLAR DA İNSANIN İÇİNE SEVGİ DOLDURUR. TEŞEKKÜRLER TİGRİS HANIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.
      O halde güler yüzlü insanlar hayatınızdan eksik olmasın

      Sil
  15. Yolu açık olsun .Bizde özleyeceğiz 💗💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn 🙏🙏
      Ben şimdiden çok özledim ❤️

      Sil
  16. Sevgi yüz güldürür... çocuklar ise dünyayı güldürür ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül ‘ de dünyalar kadar sevgi taşır

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris