18 Mart 2019 Pazartesi

Ah Be Çocuk !..


Ah be çocuk ah bee
Gözlerinle konuştun yine
Döktüğün her bir damla yaşla yüreğimin en derin yaralarını kanırttın
Ah be çocuk
Öyle büyüdün ki kalbimde
Bu günün  ruhunu ancak sen anlayabilirdin
Ben ki her 18 martta kendimi sorgulardım
Acaba onlara karşı sorumluluğumu yerine getirebiliyor muyum diye.
Ah be kuzum şimdi sen de en ağırını  yüklendin
 Onbaşı Seyit misali sıska bedenine inat dünyalar sığdırdığın o yüce kalbine
Ah be çocuk bir kere daha vurdun beni Çanakkale’de
Bir sen anlardın zaten ordaki neferin şehadet yeminini.
Üzüm hoşafıyla kuru ekmeği sen yedin
Yokluğun yoksulluğun umarsızlığıydı döktüğün inci taneleri.
Yüreğinden öperim seni çocuk
Ah be AYŞEGÜL’üm
Onlar ki dönmeyi düşünmediler
Sen de gözlerinle haykırdın
Çanakkale Geçilmedi
ÇANAKKALE GEÇİLMEZ

Anılarına saygıyla
18/03/2019
Tigris



32 yorum:

  1. Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk ve Onun Kahraman Türk Ordusu, Onbaşı Seyitler, Onbeşliler, Yahya Çavuşlar, Ali Köşker'ler sayesinde Çanakkale geçilmedi. Çanakkale Geçilmeyecek.
    Çok duygulandım. Çok..
    Elinize sağlık.
    Ayşegül Kuzuya çok selam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların aziz hatıraları karşısında saygıyla eğiliyorum Ruhları şad olsun
      Ayşegüller var oldukça Çanakkale Geçilmez

      Sil
  2. Cok guzel olmus cok. Atam ve kahraman Türk ordumuz ve siz guzel genclerimiz sayesinde canakkale gecilmez . Ruhu şad olsun bu uğurda can veren halkımın

    YanıtlaSil
  3. "Onbaşı Seyit misali sıska bedenine inat dünyalar sığdırdığın o yüce kalbine" ben de kurban olurum...

    YanıtlaSil
  4. Tüm şehitlerimizin ruhları şad olsun mekanları cennet olsun .... Çanakkale geçilmez....o kocaman yüreğe selamlar olsun....❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn 🙏🙏🙏
      O koca yüreği bugün sizler için kucaklayacağım

      Sil
  5. Umudu tazeleyen satırlar her şeye rağmen.
    Teşekkürler Diclehan, teşekkürler Ayşegül.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim , burdasınız bizimlesiniz ❤️❤️

      Sil
  6. Tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyorum

    YanıtlaSil
  7. ne güzel dizelere dökmüşsünüz duygularınızı....bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegülüm duygularımın tercümanı oldu 🙏

      Sil
  8. onlara yaraşır evlatlar mıyız acaba diye sorguluyorum kendimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep aorguluyorum da utançtan yüzüm kızarıyor

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Sevgi , saygı ve rahmetke anıyorum .

    YanıtlaSil
  11. Çanakkale şehitlerimize saygıyla... Kaleminize sağlık Tigris Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım
      Ruhları şad olsun

      Sil
  12. Dönmeyi düşünmediler....İnsanın tüyleri diken diken oluyor...

    YanıtlaSil
  13. Ruhlari sad olsun 😔😔😔

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar.
    18 Mart günü, Çanakkale ile taçlanmıştır. Çanakkale, çağdaş dünyaya, savaşın da bir ahlakının ve hukukunun olduğunu öğreten müstesna bir mekteptir. Çanakkale, imanın ve inancın karşısında maddi gücün dize geldiği yerdir. Aziz şehitlerimiz kanlarıyla bu toprakları bizlere vatan yapmışlardır. Hal böyle iken, bu topraklar üzerinde yaşayan ve düşünebilen her canlının yüreğinde 18 Mart'ın acısını ve gururunu görmek mümkündür. Siz de bir anne olarak Ayşegül'ün yüreğinde ve gözlerinde bu acıyı ve gururu görmüş olmalısınız ki, yüreğinizden mısralara bu güzel ve anlamlı kelimeler inci gibi dizilmişler. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Milletimizin hafızasında eşsiz bir yeri olan Çanakkale Zaferi'ni kazanan aziz şehitlerimizi ve kahraman ecdadımızı rahmetle yad ediyoruz. Ruhları şad olsun.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz Recep Bey
      Epeydir yoktunuz.
      Bütün şehitlerimizin ruhu şad olsun

      Sil
  15. Dönmeyi düşünmediler. Tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris