6 Mart 2019 Çarşamba

"SIR"rı Çözdüm

 Merhaba Cafeciler
Büyük bir iz takibinden sonra sırrı çözdüm.
Evet evet çözdüm. Günlerce delilleri inceledim. İplerin bağlanışlarına baktım ve sonuca ulaştım. Her suçlu arkasında bir iz bırakırmış . ben de o ize ulaşarak çözümü buldum.
Evet açıklıyorum , Açıklıyorum , Hazır mısınızzzz?
işte bulduğum ip ucunun resmi. Bu kurumuş biberler  ipin ucunda neyin olduğunu gösterdi ve  suçluları ele verdi. Meğer bizim mahallenin teyzeleri yazın güneşte kurutmak için okulun parmaklıklarına biber, kabak, patlıcan asıyorlarmış. İplerin renkli olması ise kim astıysa onunki belli olsun diğerleriyle karışmasın diyeymiş. Az daha ben de dilek dileyip renkli ip bağlayacaktım.
İşin şakası bir yana  ben bu durumu her yaz görüyorum ve her seferinde de komik ve biraz da düşünceli yüz ifadesine bürünüyorum. Şehir yerinde kışlık hazırlıkları yapmak çok zor. Ancak arabanın, tozun toprağın eksik olmadığı bir bölgede kurutulan biberler ne derece sağlıklı oluyor şaşırıyorum. İşin sonunda çevreye verdikleri kirlilik de cabası. Okulun demir parmaklıkları boydan boya iplerle dolu. Asarken iyi de sökerken ipi kopar gitsin. Arkanda kalsın iplik parçaları. Ve biliyorum ki bu yaz yine aynı teyzeler aynı demirlerde kurutacaklar kışlık biberlerini.
Benim çalıştığım okulun  demir parmaklıkları da  yazla beraber halı kurutma yeri olarak kullanılıyor.
Bilemiyorum böyle bir şey uygun mudur, sağlıklı mıdır , değil midir?
Varın gerisini siz düşünün ?

30 yorum:

  1. Çok merak etmiştim ben de rahatladım, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. :)))) ay çok güldüm ya

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten güldüm ama yaa... Okulun demir parmaklığında biber kurutmak ve bir de yetmemiş halı kurutmak tam bizim teyzelere göre bir iş. Bravo valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle canım benim daha neler neler var

      Sil
  4. valla sesli güldüm :) Allah kolaylık versin insanlarla uğraşmak zor

    YanıtlaSil
  5. 😂😂😂 ne alemsin yaa 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekercim burası Türkiye siz de var mı okulun demirlerinde biber kurutacak Avusturyalı teyze :)))

      Sil
  6. çok hoşsun canım,
    ama kesnlikle o kadar egzoz altında kurutulan sebzeler ne olur....

    YanıtlaSil
  7. Müdür odasında gün yapılırsa şaşırmam, yapıldı zira.
    O biberleri yemeselerdi bari. çok yazık!!
    Okul yöneticileri yazıyla uyarsa hiç değilse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat versek neler yapacaklar daha.
      Yıllardır görüyorum o biberler her yaz kurutuluyor ve yiyorlar da
      Okul yöneticilerinin nedense gıkları çıkmıyor

      Sil
  8. tabi canım arkanda bıraktığın pisliği temizlememek bizim ata sporumuzdur :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzel becerdiğimiz şeylerden birisidir maalesef

      Sil
  9. Şaşırdım:) kimin aklına gelirdi ki... Ama mantıklı ya, şehirlerde asacak yer mi var. Hijyenik olmaz o ayrı ama bu da bir çözüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehhehee daha neler var neler aklınız durur

      Sil
  10. haydaaa diyorum başka da birşey diyemiyorum...hatta pes diyeyim bir de....

    YanıtlaSil
  11. Artık bu tip şeyler gelenekten öte bağımlılık, bir an önce kurtulmaları gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ama alışkanlıkların değişmesi çok zor

      Sil
  12. Tigris ilk vakayı çözmüştü 😉

    YanıtlaSil
  13. :)) çıkıp burda yatır var bir dilek tutup bahçeye para atın mı deseniz acaba... Belki tutar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kesin tutar. İnanmaya meraklı o kadar insan var ki

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris