10 Ekim 2017 Salı

Tum Ozleyenlere

Merhaba Dostlar,
Geçenlerde aldığım bir e posta hem yüzümde gülümseme sebebim oldu hem de düşündürdü.
Postada diyordu ki "Biz seni Çok Özledik"
Ne ara tanıştık ne ara samimi olduk da ne ara özlenilecek kıvama geldik.
Sonraki hitap şekli daha da komik " Sevgili Müşterimiz"
Gördük ki bir süredir bizi hiç ziyaret etmemişsin ? "
Yahu en yakın dostum bu kadar sitemli yazmıyor öldün mü kaldın mı diye sormuyor?
Dokunsalar ağlayacaktım .
Siz de en yakınınızı arayıp sormayın emi, sakn merak etmeyin , özlemeyin de
Biryerlerde nasılsa bir özleyen var.
Ha bir de kırmızı kalp de koymuşlar yazıya. Bir sonraki e postadan da başka bir şey çıkarsa hiç şaşırmam valla.
 Hadi bana müsade
 Bu kadar özlenmenin üzerine ,gidip bir kaç kitap alayım.
Sıradaki kitabımı da özleyip de aramayanlara göndereyim .
Sevgiyle
D&R beni özlemiş 





8 yorum:

  1. Bir de Idefix devamlı taciz ediyor "Özledik!Özledik!" diye:) Kusura bakmasınlar şu ara hevesimi kitap fuarına saklıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. İhmal etmişsin adamları:)))) ben ikinci ele takılıyorum bu aralar

    YanıtlaSil
  3. ooo işe yaramış bir pazarlama ve iletişim stratejisi. Bana böyle geldiği zaman hadi ya ordan beni mi paracıklarımı mı özledin diyorum ahahah :) çok fenayım di mi. :D neyse önemli olan senin yüzünde o tebessümü oluşturabilmeleri . belki de buna ihtiyacımız olan anda denk gelen böyle sürprizler çok değerli oluyor tigrisim. sana keyifli alışverişler keyifli okumalar diliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha tabi tabi çok yaradı çokkkkk
      Ben de aynı düşüncedeyim müşterimiz para lazım bize para 😉

      Sil
  4. Kitap Yurdun'dan gelir bana ama çok hazzetmiyorlar galiba, sadece yeni kitapların listesini art arda çifter maillerle ))) Bak D&R seni seviyormuş. Ah... insanların söyleyip yazması gereken şeyleri nasıl da kullanıyorlar yaramazlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güker misin , ağlar mısın ?
      Herşey para için

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris