28 Eylül 2017 Perşembe

Kışa Çeyrek Var



Doğada hazırlık var. Sert kışlara ulaşmadan bitirmeli işleri. Yapraklar önce sarı tonlarını giyiyor. Sonra ; kahverengi, turuncu, mor, bordo,kırmızı envai çeşit renkleri bürünüyor.
İyiden iyiye sert esmeye başladı rüzgar.
Yaprakları tozu toprağı  önüne katıp savuruyor ordan oraya.
 Bastığım her yerde, kuru dalların  düşen parçalarının çıtırtılarına yaprakların hışırtıları karışıyor.
Gri bulutlar güneşe set çekmiş. Hava ha yağdı yağacak.
Kışa çeyrek var.
Arabanın camları soğuktan buğulanmış.
Tozlu patikada ilerliyor ağır ağır.
Radyoda tanıdık bir ses söylüyor "Sobalarında kuru da meşe yanıyor"
Ormanın derinliklerinde istif edilmiş odunlara nazire.


Meşe Odunu






28 yorum:

  1. Kışında eski tadı yok artık, sonbaharı daha da hüzünlü yapıyor bu durum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şeyin tadı kalmadı ki. Sahi neden böyle olduk biz ?

      Sil
  2. Sonbahar güzeldir aslında, belki güzel manzaralar yüzündendir ya da ben hüznü seviyorumdur kim bilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazan bana da hüzünlü gelir . Ama o renk cümbüşü varya o renk cümbüşü ..

      Sil
  3. Ya en sevdiğim ay gelmiş hoş gelmiş

    YanıtlaSil
  4. Keşke Sonbahar hiç bitmese. Seviyorum bu mevsimi, kurumaya yüz tutmuş yapraklar eşliğinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mevsim ayrı bir güzellik içinde. Sırayla biri gidip biri gelsin gelsin ki dünya dengesini yitirmesin
      Sevgiyle

      Sil
  5. Ama o gelmezse yaz da gelmez ki

    YanıtlaSil
  6. Sevmiyorum ben kış mevsimini. Hem onca kalın kıyafetleri, çamuru, pisliği. Hem de o kadar çok insan sokaktaki artık. Gelmese kış keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her günün sonu nasıl geceyse her mevsimin de bir sonu var.
      Gelmese nasıl olurdu ki ?

      Sil
  7. Kış gelsin gelsin :) Kar manzaralı fotoğraflar çekelim ama bizi çok üşütmesin :) Hasta olmak istemiyorum :)
    Sevgiler ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin ama biraz yavaş gelsin sonbaharı içimize çekelim önce derin derin . Sevgiyle

      Sil
  8. Ya kış gelmesin yaaa:(((doğalgaz masrafı belimi bükecek yine öff hiç istemiyorum:( ama bir akşam lapa lapa kar yağınca da bayılıyorum seyretmeye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy kıyamam ben yaaa.
      Kar yağsın size misafir olayım limonlu çay içelim bücürük kucağımda uyuyakalsın . Sevgiyle

      Sil
  9. Doğa hazırlanıyor.Ben de hep geçişlerde gripal enfeksiyon geçiriyorum :) Doğayı azıcık örnek alarak hazırlansam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  10. Güneşin erkenden kavuşması biraz hüzün veriyor ama yine de güzel.

    YanıtlaSil
  11. Biraz hüzünlü geliyor sonbahar... Ardından kışı gönderiyor beyazın ihtişamıyla. Ama yine de her mevsimin ayrı güzelliği var. (Tabii baharın tadı bende farklı olsada.)O güzellikleri yaşayabilme dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy oyyy
      Her mevsim içimden gelir geçersin diyorum.
      Her mevsim ayrı bir kalp sızısı
      Sevgiyle

      Sil
  12. Severim ben sonbaharı.. Melankoli mevsimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili uğurum melankoli yakışmaz size. Renk cümbüşü getiren mevsim olarak kabulümüz

      Sil
  13. Türkü dinlemeyi özlemişim, ne güzel geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi özlemişim ne güzel geldiniz
      Sevgiyle

      Sil
  14. Biz henüz ilik bir sonbahar yasiyoruz. Soguklar çabuk gelmesinnnn 😆

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris