6 Mayıs 2017 Cumartesi

Yeni Gunle Gelen

Yeni Gunle  Gelen

Öğle sularıydı.
Pencere önünden şaşkın ve ürkek  bakışları ile etrafı inceliyordu.
Burayı seçmesinin bir nedeni olmalıydı.
Daha yeni yeni uçmayı öğrenmiş ,
Çabuk yorulduğundan burada mola vermişti.
Ürkek bakışlarının altında garip bir korkusuzluk da vardı.
Camda gözgöze geldiler ve uzun süre bakıştılar .
Yeni başlangıçları müjdelemeye  sana geldim,
Meraklanma , herşey yolunda
Bitti , artık herşey geçmişte kaldı.
Korkma , dimdik ayaktasın
 Bak Yeni gün sana beni gönderdi sevin artık
Umutlarındaki yarınlar gerçek olacak meraklanma
Her ne kadar inanmasan da bekle ve gör
Dedi ve uçtu gitti.
Gökanne sevinçten  usul usul ağlıyor,
Ne üşütüyor ne de ıslatıyordu.
Huzurun doruğunda ,gözleri yıkanmış yeşil yapraklara takıldı kaldı.
 Offfff Ümidini kesme yarından.


11 yorum:

  1. Ugur getirdiklerine inanirim ben 😊

    YanıtlaSil
  2. Kelimeler yorum için kifayetsiz...

    YanıtlaSil
  3. bunaldıkça,sıkıldıkça düşünmeli "ümidini kesme yarından" diye,teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ümidiniz hiç eksilmesin
      Sevgiyle

      Sil
  4. Gözleri nerelere dalmış kim bilir? Gökannenin yağmurundan saklanmış besbelli..

    YanıtlaSil
  5. Hi dear, I'm following your blog. Can you follow mine? Thanks 😊
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  6. ay evet evet yaaa kıyamaam :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris