11 Mayıs 2017 Perşembe

3. Tigris Kütüphanesi

Bozüyük Albay İbrahim Çolak İlkokulu

Selam Dostlarım,
Tigris yine çok heyecanlı ve bir o kadar da gurur verici bir güne uyandı.
Neden derseniz ; üçüncü kütüphanesini açtı . Duyduk duymadık demeyin üçüncü kütüphanem bugün itibariyle hizmete girmiş bulunmakta .
Nerdeymiş nerdeymiş ?
Bilecik İli Bozüyük ilçesi Albay İbrahim Çolak İlkokulu'nda .
Çocukların yüzlerindeki sevinç, kitapların dünyasıyla onları buluşturmak herşeye bedel.
Çok mutluyum çokkkk. Hani derler ya dünyada bir dikili ağacın olsun. Ben üç ağaç diktim.
İlki 2006'da Eskişehir'de,
İkincisi  hatırlarsınız 2016  22 Nisan'da  Bilecik ilinde hizmete açılmıştı..
İkinci Kütüphanem
Kütüphaneme siz sevgili dostlarımın da  desteği olmuştu.
İmkanım elverdiği sürece bir yenisini daha hizmete sunmayı kendime görev adlediyorum .
Sevgiyle


35 yorum:

  1. Ne güzel insansin sen yaa. 😍😍😍

    YanıtlaSil
  2. şahanesin güzel insan Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun Tigris'im. Çok değerli bir girişim. Dilerim kitap kısmeti bol olur. Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
  4. harikasınız. başarılarınızın devamını dilerim ve tabii bizlere de örnek olmasını :)

    YanıtlaSil
  5. Çok çok çok güzel bir haber bu. Daha nicelerine o zaman :)

    YanıtlaSil
  6. ne mutlu sana ,ne kadar güzel şey düşünmüşsün tebrik ediyorum seni,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. hayırlısı olsun cok sevındım ve mımlendiniz :)

    YanıtlaSil
  8. Ben bile başlığı görür görmez çok mutlu oldum. Birkaç yıl önce Ankarada bir sürü koli kitap toplayarak Van'a gönderdiğim gün aklıma geldi. Tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim
      Siz de güzel bir işe imza atmışsınız

      Sil
  9. Ne güzel bir insansınız. Çocuklar ve kitaplar aynı karede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de benim dünyamın vazgeçilmezleri kitaplar ve çocuklar
      Sevgiyle

      Sil
  10. Tebrik ederim. Ne güzel bir uğraş ve eminim meyvelerini görmek de çok güzel bir duygudur. Başarılarınızın devamını dilerim bu konuda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . İkinci kütüphanem de sizin de katkınız oldu.

      Sil
  11. Sizi yürekten tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  12. Yüreğinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Bundan daha güzel ne olabilir bilmiyorum. Geleceğe, çocuklara, büyüklere, herkese bırakılabilecek en güzel iz.. Tebrik ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yeşekkür ederim sevgili uğurum 😘😘

      Sil
  14. Tebrikler canım ne güzel bir kalbin var.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel işlere imza atmışsınız.Böyle güzel yürekli insanlara her yerde ihtiyaç var.Emeklerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel işlere imza atmışsınız.Böyle güzel yürekli insanlara her yerde ihtiyaç var.Emeklerinize sağlık:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris