28 Ocak 2015 Çarşamba

Tea&Pot


 Yağmurlu bir İzmir gününde  , Yazın geldiğimde keşfettiğim , Alsancak'taki Tea &Pot cafe içimdeki heyecanın nedeniydi.Değişik aromatik çayların bir ritüel eşliğinde sunulduğu , çalışanlarının içtenliğinin mekanın sıcaklığıyla birleştiği bu küçük ama sevimli butik kafe eski zamanlara götüren dokusuyla dingin bir zaman geçirmek için çok ideal.tavsiye üzerine Noel çayını denedim. Yanında  meşhur havuçlu kek tabiki. " Demlenen bir çayın dumanındaki sihir; daha içmeden içinizi ısıtır.. Bu sihri hissedin " sözünden hareketle Zeynep ve Nihan Minareci,  iki elti,  bu sevimli mekanı yaratmışlar.Müziklerden  , mobilyalara , sunumlardan , ev yapımı tadlara binbir özenle seçilmiş içinde pozitif enerji ve nostalji gizli zamanın daha yavaş geçtiği bu sevimli kafe kendini özel hissetmek isteyenlerin uğrak noktası . Tabiki benim de .







8 yorum:

  1. Tatilinizin iyi geçmesini dilerim. Biz Adanalılar da neredeyse yazı yaşıyoruz şu günlerde. Tatil dönüşü, minikler bekler. Çok da çabuk geçiyor. Bizim çocuklar da tatilin geldiğini anlamadan okul açılıveriyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Boyle sicak samimi mekanlara bayilirim :) Iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim , Nahide Hanım. Burası yağmurlu . Bu durum gezmeme engel değil ama

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok hoş bir mekan yolunuz İzmir're düşerse mutlaka uğrayın

    YanıtlaSil
  5. Çay hastası biri olarak buralarda da böyle yerler olmasını isterdim :)
    bugunyenibirgun.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Ben de ancak İzmir're geldiğimde uğrama fırsatı buluyorum

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederiz bu tatlı paylaşımınız için :) Her zaman bekleriz ❤❤❤

    YanıtlaSil
  8. Ben teşekkür ederim , samimiyetiniz için

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris