8 Ocak 2015 Perşembe

Mutluluk Paketi

Daha önceki yayınımda bahsetmiştim, Mutluluk paketinden . Pazartesi günü gelen bu sürprizi anlatmaya kelimeler yetmiyor. Serin ve Derin (ikizlerimin) sevgili annesi Özlem Hanım hazırlamış bu güzel hediyeyi. İçinde neler yok ki . Nefis kurabiyeler , çikolata ve şekerler , mis gibi kahve ve en önemlisi değerli eşi Ahmet Bey'in kendi elleriyle yaptığı magnetler ve üzerinde adımın yazılı olduğu şık kutu evimin en güzel köşesinde yerini aldı .beni değerli görüp sürpriz yapan sevgili Özlem Hanım ve Ahmet Bey çok teşekkür ederim . Yaşamınız hep güzelliklerle dolu olsun .

3 yorum:

  1. Cok guzeelll bir paket özendim vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. Bu zamana kadar aldığım en özel hediyelerden birisi oldu

    YanıtlaSil
  3. whoaa çok güzel ^^ bende arkadaşıma hediye kutusu gönderecektim bana da örnek oldu :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris