30 Ekim 2023 Pazartesi

100. Yıl

 


Öyle çok isterdim ki şu fotografın gerçek olmasını . Tam da o dönemde O’nun  yetiştirdiği Cumhuriyet’in ilk öğretmenlerinden biri olmayı . Biliyorum ki o hep benimle.
Ahh Paşam  “O bizim kavuşmalarımız mahşere kaldı.”

Doğduğumda 50. yaşını kutlamışlar Ülkemin onu bilmem ama 75. Yılında hayatın baharında gencecik bir eğitim neferi olarak o coşkuyu doyasıya yaşamıştım . Ne mutlu bana ki Cumhuriyet’in 100. Yılına da şahitlik edebildim.

   Yıllarla birlikte yaş kemale erdikçe kıymetini her geçen gün bir kere daha iyi anlıyorum . 

Dünyada , bana verilen hakları , hala elde edememiş o kadar çok kadın var ki ? Yüz yıl öncesinden çağdaş medeniyetlerin ötesinde küllerinden yeniden doğmuş ANKAra . Kısacık ömründe asırlar sürecek yenilikleri, çok kısa süreye sığdırarak , tüm dünyayı dize getirmiş kocaman bir yürek. 

Şimdilerde çok zor günlerden geçiyoruz .Bunlar  da bitecek . Ama bugün ama yarın kimbilir?

Ama ben  sadece şunu bilirim son nefesime kadar 

Ülkemden ,vatanımdan  ATATÜRK aşkından vazgeçmem. 

Bu değerlerime dil uzatanları da  asla ve asla affetmem . 

Doğum günün kutlu olsun TÜRKİYEM 

Yüzüncü yılın kutlu olsun CUMHURİYET 

Sevgiyle AŞK’la 

Tigris 

30.10.2023



2 yorum:

  1. Teknolojinin hayatı güzelleştiren yanlarını hayranlıkla, takdirle izliyoruz.
    Asılsız montaj videoların, gerçek dışı ses kayıtlarının, hile ve tuzakların giderek çoğaldığı bir zamanda böylesi güzellikler de düş bile olsa içimizi aydınlatıyor.
    Tüm bu güzel dileklere; Cumhuriyetin 45. yılında üniversiteden yeni mezun eski kuşaktan bir 68'li de içtenlikle katılıyor.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Ne yüce önderimiz Atatürk'ten, ne de Türkiye Cumhuriyeti'nden vazgeçmemiz mümkün değil. Atatürk ve Cumhuriyet düşmanları ile mücadele etmenin en güzel yolu, Atatürk'e ve Cumhuriyete olan bağlılığımızdan ödün vermemektir.
    Yaşasın Atatürk aşkı; yaşasın Türkiye Cumhuriyeti.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris