2 Haziran 2018 Cumartesi

Vay Be


Merhaba dostlar
Güzel bir cumartesi gününden herkese selam olsun.
Haftasonu evde iş güç derken az önce kendimi attım dışarı. Kapıdan çıkar çıkmaz telefonla konuşan genç bir kızın karşısındaki kişiye büyük bir heyecanla anlattıkları kulağıma çalındı.
“ Biliyor musun artık 21 oldum. Lan bu yirmibir yaş ne güzelmiş. Ama biliyor musun 2021’ de yirmibir yaşında olsaydım daha iyi olurdu. “ Konuşmanın ancak bu kadarına şahit olabildim. Yanımdan geçip gitti.
O gitti gitmesine de 21 yaşın ne menem bir şey olduğu düşüncesi aklımdan gitmedi. Hala da düşünüyorum. 21 yaşında ben nasıl hissediyordum acaba?
Tigris 21 yaşında
Ama eminim ki o genç kız kadar heyecan duyacağım bir yaş değildi. Hatta tek tek bütün yaşlarımı hatırlamaya çalıştım, vay be ben şu yaştayım  diyeceğim bir yaşı koydunsa bul.
Habir tek 24 yaşım en şanslı olduğum bir yıla denk geldi o kadar.
Peki siz 21 yaşınızda neler hissettiniz.
En şanslı hissettiğiniz yaş hangisiydi?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiyle
Tigris 24 yaşında

22 yorum:

  1. 21.yaşgünümü hatırlıyorum, Can'la birlikte kutladığım ilk yaşgünüydü. Tanışalı bir ay olmuştu henüz . Babam çok hastaydı o gün. Bana hanımeli dalı kopartıp hediye etmişti. Karmaşık duygular içindeydim. Üzerinden 27 yıl geçmiş. Can hâlâ yanımda. Koparttığım bir dal hanımeli de camın önünde.

    YanıtlaSil
  2. beş ila onbeş yaş arası her yılı şanslı buluyom, özlüyom. hep çocuk kalmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  3. 21 yaş nasıl unuturum ki evliliğe ilk adımı attığım yaş :))
    Ayakları yere basmayan bir genç kızlıktan,gurbetin uzak yollarına hiç düşünmeden, sırf sevdiği için giden biri.Mutlu bir evliliğim olduğu ve bunu 18 yıldır birlikte devam ettirdiğimiz için en şanslı yaşım sayabilirim.21 yaş üzerine bir anı yazısı çıkar benden :))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay be ne 21 yaşmış . Sizin için de öenmli bir yıl olmuş. Yazınızı merakla bekliyorum.

      Sil
  4. ben hatırlamıyorum bile:)) ama bu haziranda 21 yaşına girecek iki evladım var.Pek bir heyecan değil de sanki biraz hüzünleniyor gibi kızım.En çok en çok 18. yaşlarında heyecanlanmışlardı, galiba bende öyle.21.yaş biraz yetişkinliğe doğru ilerleyişin etkisinde kalıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sağlıklı uzun ömürler versin. Genellikle 18. Yaşına girmekte heyecan duyulur.
      Dünkü kızın 21 yaş heyecanı beni de çok şaşırttı

      Sil
  5. 28 yaşında aşık olmuştum.Hem de ne aşk.Sanırım o yıl rüya gibi bir yıldı.İlk o geldi aklıma eğer düşünürsem artar gider.

    YanıtlaSil
  6. Tigriscim inanir misin benim en mutlu yaslarim 35ten sonrakilerdi 😂😂😂

    YanıtlaSil
  7. Anne olduğun yaşlardı. :))) şimdi gençler o yaşları daha dolu dolu yaşıyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman çok drğişti. Bazen diyorum ki bizler hiç genç olmamışız

      Sil
  8. Oğlum yeni doğmuştu...
    Ben ve mücizem dünyayı yeni yeni tanımaya başlıyorduk o yıllrda.
    Oysa kızçelerim şu an 24 yaşında ne kadar farklı bakıyorlar hayata.

    YanıtlaSil
  9. 21 yaşında evlendim:) Erken tabii. O yüzden harala gürele geçen bir yaştı:)

    YanıtlaSil
  10. Benim kenddimi şanslı hissettiğim yaşlar 30'lu yaşların başları. Yeni anne olmuştum, daha enerjik ve mutluydum o yaşlarda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne olunan yaş herkesin en mutlu yıllarına tekabül ediyor ne güzel 😉

      Sil
  11. Kasımda 21 olacağım. Eğer üniversiteyi kazanabilirsem güzel ve şanslı bir yaş olacak gibi. Bakalım, daha vakit var.. 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim ki istediğin üniversiteyi kazanırsın ve o genç kız gibi 21 yaş çok güzelmiş dersin
      Sevgiyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris