11 Haziran 2018 Pazartesi

95 Numara Sarı

Selam Dostlar ,
Yoğun bir tempodan tam çıktım diyordum ki , seminerlerin haftasonunda başlamasıyla neye uğradığımı şaşırdım.
Başlama hem ne başlama.
Bugün çarşamba görünümlü bir pazartesi benim için.
Neyse efendim bugünler de geçer sonra gelsin tatil yupiiii
Bu yoğunluğun arasında verdiğim küçük molalarla neşeleniyorum. Geçen gün tramvayda çok önemli bir yazıya dalmıştım.Yanıma 13-14 yaşında bir çocuk oturmuş. Hiç fark etmedim. Aralarında bir şeyler konuşuyorlar, mırıltılar kulağıma geliyor. Taa ki çocuğun bir cümlesi beni kendime getirdi.
"Saçımı 95 numara sarıya boyattım" Bunu duyar duymaz nasıl bir döndüm, çocuğa doğru ve ne göreyim. Kafayı bir numara traş ettirmiş, ortada kuş yuvası gibi bir tutam saç bırakmış onu da sarıya boyatmış. Ama ne sarı? Yok böyle bir renk. Sarı desem sarı değil, bakır desem hiç değil, turuncu desem o da değil. Neye benziyor deseniz tarifi yok. gülmemek için kendimi zor tuttum. Ama yüz ifadem, mimiklerim beni kesinlikle ele veriyordu.
Allahtan bir durak sonra indiler. Sonrasında düşündüm durdum. Bunca yıldır saç boyatırım, boyarım. 95 numara sarı diye bir renk duymadım, görmedim. Bilen varsa beri gelsin.
Bu moda tam deli işi bir şey, biri taş atıyor hadi çıkar çıkarabilirsen.
Bi de çizikli saç modası var ki sormayın gitsin.
Şimdilik ben kaçar saç boyama zamanım gelmiş 95 numara sarıyı düşünmüyor değilim hani.
Tabiki şaka
 sevgiyle kalın .

                                             Not: En güzel sarı benim çiçeğimin sarısı.

8 yorum:

  1. Bazi renkler cok güzel ama civciv sarisi düsünemiyorum 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha . Civciv sarısından da daha vahimdi 😉🤣🤣

      Sil
  2. Hiç duymamıştım 95 numaralı sarıyı:)

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin Tigriscim.:))))))) çok güldüm yaa çok farklı anlamakta zorlandığım bir nesil var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın sormayın , o oan kendimi nasıl sıktım bi gülemeye başlasam kimse beni tutamazdı.
      Ben de anlayamıyorum bu yeni nesilin dilini.

      Sil
  4. Gülümseyerek okudum numarayı.Yeni gençlerin maşallah bilmedikleri yok :) 95 numarayı ben de şimdi öğrendim :)
    Mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şekercim bakalım daha neler duyacağız . Anneannem yeni bir şey duyduğunda “ bir yaşıma daha girdim” derdi. Aynen öyle

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris