19 Haziran 2018 Salı

#MİM# Ben Bunu Yazmam

Tigris

Selam Millet.
Keyifli bir mimle geldim. Hadi yamacıma toplanın.
Sevgili Deryacığımın başlattığı Ben bunu yazmam mim görevini ben de yerine getirmek istedim.
Öncelikle Delikızın Bohçası Derya'ya teşekkürlerimi sunarım.
Gelelim sorulara.
Bloğumda neleri yaaeım ya da yazmam .

Önce neleri yazarım bunu anlatayım.

Neleri Severek Yazarım?

Efendim. Tigris geçirdiği güne dair, olumlu ya da olumsuz ayrıntıları yazmayı sever. Kişisel blog olmanın avantajıyla hayatına dair yaşadığı ne varsa yazmakta sakınca görmez.Özgürdür.
İlham perileri yakınlarında dolaşıyorsa,iki satırlık şiirimsiler yazar. Mesela Bu
Çocukluk anıları depreşirse yazar , yazar, yazar. Kahveli söyleşiler
Birine kızdıysa giydirir de giydirir.Tıktık
Sevinçlerini dile getirir.Buradan
Üzüntüleri de geri kalmaz. Burada
Gezdiği yerler, tattığı lezzetler, cafede yer alır.Tıktık
Hobileriyle ilgili yayınlar yapar.Tık
Nostaljik eşyalarla ilgili anılarını yazar.Burada
Özel günleri ve anları kayıt altında tutmak adına bloğunda yer verir.Buradan
Mimlere bayılır. Mirimim
Çok sık olmasa da yemek tarifleri de verir. KuzuuKek
Ve okuduğu kitapları zaman zaman cafede misafir eder.Burada


Gelelim neleri yazmadığıma.

Neleri yazmam?

Din, siyaset, gibi hassas konularda yazmam, herkesin fikrine saygı duyarım.
Alış veriş konusunda yazmam. Aldıklarımın beni bağladığını düşünürüm.
Bloglarla ilgili teknik konularda yazmam çünkü bu konuyla uzaktan yakından bir bilgim yok.
Başka da aklıma bir şey gelmiyor.

Mim görevinin en can alıcı bölümü olan başka bloglara pas atmayı da unutmayalım. Bakalım o şanslı kişiler kimlermiş ?

Berikanın Günlüğü

Renkli pasta sepeti

Umarım yapmamışsınızdır.
Sevgiyle .









10 yorum:

  1. Tigriscim cok tesekkür ederim canim. Ben senin yazdiklarini pek cok seviyorum. Kisisel bloglar favorim bizim günlüklerimiz gibi tek farkla interaktif 😘😘😘

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim şekercim. Ben de senin yazılarına bayılıyorum 😍😍😘😘

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir mim olmuş yüreğine sağlık Tigris..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Seni burada görmek ne güzel

      Sil
    2. Bu aralar çok kayboluyorum sanırım... Herkes aynı tepkiyi veriyor :D

      Sil
    3. O zaman daha sık görelim seni

      Sil
  4. Yazdıklarınızı okumak güzel. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba.. Mim yazısında bana da yer ayırmanıza çok sevindim Sevgili Tigris.. Büyük kızımın üniversite sınavı arifesindeyiz. Bilgisayar başına pek geçemiyorum bu yüzden. Yayın hazırlamak da zorlaşıyor böyle olunca. Beni mazur görün lütfen. Mim yazısına ben de yorumlar aracılığıyla iştirak etmek isterim kabul ederseniz..
    Bilgi birikimim dahilinde, tecrübe ve gözlemlerimden de yararlanarak yazılar yazmayı seviyorum. Konu olarak altını besleyemeyeceğim, bilgi ve tecrübelerimi aşan yazılar yazmaktan sakınırım.
    Sevgilerimi gönderiyorum.
    Hoşça kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nahide Hanımcım.
      Çok zor bir süreçten geçiyorsunuz . Umuyorum ki kızınızın gönlündeki gerçek olur.
      Bütün güzellikler sizinle olsun sevgili uğurum ❤️❤️

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris