6 Nisan 2018 Cuma

Döneceğim, dönmeliyim

Selam Sevgili Dostlarım.
Biliyorum ha bugün geri dönecem ha yarın derken epey bir zaman size verdiğim sözü tutamadım.
Elim bir türlü tuşlara gitmiyor ki
İyice kendi içime kapandım.
Ama bu arada bana gerek telefonla gerek mesajlarla ve gerekse yüzyüze görüşmelerle destek veren dostlarım sayesinde şimdi biraz daha iyiyim.
Bloğum hepten yalnız ve boynu bükük kaldı. Hatta bakıyorum da her gün bir kişi daha burayı terk edip gitmiş.
Sanırım zamanla, eski günlerdeki gibi kalabalıklara şahitlik edecek etmeli de zaten.
Bu seferki mola biraz uzun sürse de aklım hep burda ve buradaki fostlarımda .
Şimdilik bu kadar olsun. İnanın döneceğim
Dönmeliyim
Beyaz çiçeklerimi bırakıp kaçıyorum , sizin de mutluluk sebebiniz olsunlar diye
Sevgiyle
Beyaz çiçeklerim 

26 yorum:

  1. Seni ve güzel yazılarını bekliyoruz canım benim en güzeline emanet ol sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
  2. Arada mola veriyoruz hepimiz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Tigriscim biz seni terketmeyiz. Yeni yazilarini bekliyorum canim 😍

    YanıtlaSil
  4. Biz hep buradayız ve bekliyoruz.. ;)

    YanıtlaSil
  5. Ne zaman dönerseniz dönün biz sizi burada bekliyor olacağız. Ama fazla da özletmeyin yine de. Ben kavuşmaları daha çok seviyorum.:)

    YanıtlaSil
  6. Tabi ki döneceksin bekliyoruz . öpüyorum kuzum.

    YanıtlaSil
  7. Salgın galiba bu, ben de aynı durumdayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım salgından öte bende neredeyse kronikleşecek kendime gelmezsem

      Sil
  8. Bazen molalar gereklidir.Elinde çiçeğinle hoş geldin şekerciğim :)

    YanıtlaSil
  9. Gitme Canım kal buralarda

    YanıtlaSil
  10. sevgiyle kal bekliyoruz seni ve yazılarını.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnsanın sevildiğini bilmesi çok güzel

      Sil
  11. İnsan insandan güç alarak toparlanıyor böyle zamanlarda. Zor oluyor aşması. Hatta aşılmıyor da bazen.
    Ama insanız neticede. Her şey insanlar için. :(
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim. gerçekten zor bir süreç hayat herşeye rağmen devam ediyor.

      Sil
  12. Öncelikle Tigris'im bloğun çok değişmiş. Gfc ,yi, takip butonunu arıyorum, ben mi göremiyorum kızım? Tekrar e-mail üyeliği yapmak istedim, bulamadım. Eski yayınlarını da göremiyorum canım kızım. Beni bir aydınlat ne olur.
    Dönmen çok mutlu etti beni de canım. Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacım hoşgeldiniz hoşluklar getirdiniz. Evet bloğum değişti. Ana sayfada sol üst köşede üç çizgi kısmına tıkladığınızda bölüm açılacak herşey orda yer alıyor

      Sil
  13. zaman zaman ihmal etsek de bloglar bambaşka..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris