25 Mart 2018 Pazar

41. Gün

Işıklar içinde uyu koca çınar

Canım Babacığım,
41 gün geçti sana olan özlemim de günlerle birlikte katlandıkça katlanıyor  .
Her sabah , bir rüyaydı babam içerden bana seslenecek diye uyanıyorum.
Ama bakıyorum ki yoksun.
O kadar çok sevenin varmış ki, telefonun susmuyor. Sosyal medya hesaplarından yazılan mesajların haddi hesabı yok. Sana edilen dualar, ah babacığım hiç ummadığın insanlar geliyor.
Dün kırkıncı gün mevlütünde kimler yoktu ki, cami doldu taştı.
Kendini adadığın öğrencilerin , dostların, tanıdık tanımadık onca insan...
Babammm bu ev, bıraktığın emanetlerin , aynı düzende devam ediyor.
Biliyorum ki vuslatımız olacaktır.
Adın kızında hep yaşayacak
Işıklar içinde uyu koca çınar

28 yorum:

  1. Allah rahmet etsin. Aynı acıyı tattığım için sizi çok iyi anlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun
      Sizin de başınız sağolsun

      Sil
  2. Allah rahmet eylesin rabbim mekanini cennet eylesin inşallah canım benim Rabbim sabırlar versin sizlerde ....

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin. 5 yıl önce kaybettim babamı , hala gözlerim doluyor, yüreğim sızlıyor "kaybettim" derken :(

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin.6 yıl önce annemi kaybettim .Sanki hep bir yerden çıkıp gelecekmiş gibi.Sizi çok iyi anlıyorum.Mekanları cennet olsun.

    YanıtlaSil
  5. Nurlar icinde yatsin canim

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin nur içinde yatsın.....

    YanıtlaSil
  7. Babalarımızı kaybedince büyüyoruz. Sizin yazınızdan sonra geçen yıl yazdığım bir yazım geldi aklıma, okudum. Özledim.

    http://egeninikiyakasi.blogspot.com/2017/01/veda.html

    YanıtlaSil
  8. Allah rahmet eylesin Mustafa Öğretmenimize.. Nur içinde yatsın. Sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  9. Çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin babanıza. Mekanı cennet olsun inşallah. Bir gün hepimiz gideceğiz, önemli olan arkada güzel işler bırakmak ki, sizin babanız bunu fazlasıyla yapmış sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle o vatanı , öğrencileri ve ailesine adadı bütün yaşamını . Işıklar içinde uyu canım babam

      Sil
  10. Ölüm,hepimizin kaçamayacağı bir gerçek.Neyse ki baban öyle güzel şeyler yapmış ki hala izleri duruyor.Işıklar içinde olsun...

    YanıtlaSil
  11. Canım. Allah cennetine alsın, nurlar içinde yatsın...

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris