21 Nisan 2018 Cumartesi

Nereye bu gidiş

Nereye bu gidiş 

Merhaba Dostlarım
“Tigris neden bu kadar içine döndün , kimseyle görüşmez oldun “ diyorsunuz ya ben de politikacıların hesabı sorunuza soruyla karşılık veriyorum .
Sorarım size biz neden böyle olduk?
Nasıl bu hale geldik?
Yine Tigris neyin kafasını yaşıyor dediğinizi duydum duydummm .
Ama öyle değil mi,
Bir arkadaşınız geliyor yanınıza ve size bir sırrını anlatıyor ve “ sakın kimse duymasın” diye de sıkı sıkı tembihte bulunuyor.
Nedense biz de onu ilk fırsatta başka bir arkadaşa anlat diye anlıyoruz. Ve bir bakıyoruz ki sır denilen şeyi sağır sultanın duymadına ramak kalmış.
Ya da bir eşyamızı ödünç veriyoruz. Nasıl oluyorsa artık o eşya bizim olmaktan çıkmış , üstüne bir bardak su içme kıvamına gelmiş oluyor.
Yine kimsenin nedense size ayıracak zamanı olmuyor sizi bir şekikde atlatıp  da başkaları ile sosyal medyadan fotograf paylaşacak kadar yüzsüzleşebiliyorlar.
Peşinden koştuğu insandan azıcık yüz görünce arkasına bakmadan kaçabilecek kadar kaypaklaşabiliyor.
Yüzsüzlük, bencillik, omurgasızlık, döneklik, vesaire vesaire
Günümüz insanı diyorum , yaşantımız diyorum , nereye bu gidiş diyorum
Ya ben kime diyorum ?
Anlayana...

10 yorum:

  1. Maalesef yaşanıyor bunlar. Keşke olmasa...

    YanıtlaSil
  2. Herşeyler şeffaf artık:)Ne varsa ortada..

    YanıtlaSil
  3. Tüm söylediklerine katılıyorum, o yüzden dostunu iyi seçmek ve onu bir elin parmakları kadar sayıda tutmakta fayda var diyorum. Hoş, her insan bunları deneyimleyecek maalesef. Sonra da herkes kendi kabuğuna çekiliyor diye dert yanılmayacak ama değil mi? Devir değişti sevgili Tigris :(

    YanıtlaSil
  4. Hiç yorulmadan gerçekleştirilecek şey sevgi saygı ,buna bile üşenenler var demek ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle insanlarla karşılaşır oldum ki artık kimseyle görüşmek istemiyorum

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris