31 Aralık 2013 Salı

Çok Şanslıymışım

 Bir yıla yakın zamandır takip ettiğim fundaceyhan.blogspot.com adlı bloğun sahibi Sevgili Funda Hanım yeni yıl için bir çekiliş düzenlemişti.Ben de katıldım , son günlerdeki yoğun tempodan dolayı çekliş aklıma gelmedi.Geçen hafta Funda Hanımın bloğunda adımı görünce çok mutlu oldum.Bu güzel küpeleri kazananlardan biri benmişim. 2014 Yılı bana şans getirecek buna inanıyorum.Pazartesi günü kargom elime ulaştı.Nasıl yakışmış mı ?


Bugünkü yılbaşı partimizde bu küpeleri taktım.

3 yorum:

  1. Çok yakışmış, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle, kocaman sevgiler...
    Mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  2. hediyeleriniz güzel size de çok yakışmış güle güle kullanın bende hediyelerimi hazırladım ama nasip olmadı iyileşince hayırlısıyla getireceğim...

    YanıtlaSil
  3. DİDEM ZELİHA Küpelerinizi yeni gördük güle güle kullanın öğretmenım
    biraz geç oldu amaaaa

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris