31 Aralık 2013 Salı

Yeniyıl Hazırlıklarım

 

Her sene yeni yıl öncesinde bir telaştır alır beni. Miniklerime nasıl bir sürpriz yapsam diye.Bu sene de yine aynı heyecanla önce bu enfes pastadan evi yaptım.



İsimlerine özel hazırladığım bu kurabiyelerle yılbaşı ağacımızı süsledik.

Ve Yeni yılın olmazsa olmazı hediyelerim . Herbiri için aldığım bu sevimli kalemliklerin içinde neler yok ki.Parti sonrası isimlerine özel kurabiyelerle birlikte verilmek üzere özenle kırmızı çuval içine konulup hazırlandı.Görünce kimbilir nasıl da sevinecekler.
                                         Ve Noel babalı  bu nefis pastaya  da bayılacaklar


2 yorum:

  1. Bu pasta eve bayıldım ya, ne kadar güzel bir fikir. Ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. ahhh ahh ben gelemedim ya ben gelince bi daha mı yapsakki acaba

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris