16 Ağustos 2023 Çarşamba

OLMADI OLDURAMADIM

 OLMADI OLDURAMADIM 



Evet bazen ne yaparsanız yapın hayat sizi istediğiniz yönden farklı diyarlara sürüklüyor. 

Hayallerinde yaşattıkların , hayalden öteye geçemiyor. 

Hele gerçekler bir bir tokat gibi patlarken narin yüzlerde korkuyorsun enginlere açılmaya. 

Ekmek kavgasında yeniden yer alma kaygısına kapılıyorsun . 

Ne güzeldi hayallerim benim . Bazen kişiler kirletti umutlarımı bazen de hayatın acımasız şartları. 

Umutları bir zaman rafa mı kaldırsam diyorum sonra umutsuzluk ölümle eş değer olduğunu düşünüp vaz geçiyorum . 

En iyisi bunda da var bir hayır deyip kaldığın yerden devam demek . Çalışıyorum bir zaman daha çalışacağım . Ta ki umutlarım giliz verene kadar. 

Küsme bana hayallerim elimde değil olmadı , olduramadım . 

Sevgiyle 

16.08.2023



5 yorum:

  1. Hayallerimizden ve umutlarımızdan vazgeçersek hayatın tadı tuzu kalmaz canım. Tüm hayaller gerçek olmasa da sen de çok büyük işler başardın hayatta. Kütüphanelerin, eğittiğin miniklerle bir iz bıraktın 💞

    YanıtlaSil
  2. olmaaaz hayal ve umuttan vazgeçmek yoook :)

    YanıtlaSil
  3. Bazen hayal ettiklerimiz olmayabilir. Ama belkide daha güzeli başka bir yerde bekliyordur sizi... Yeter ki hayal etmekten, umut etmekten vazgeçmeyin...

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.
    Umut iyi bir şey. Hayat, insana acımıyor. Onun hayali varmış, umutları varmış demiyor. Hayat insana rüzgar gibi bir dalıyor, bir de bakmışsın ne hayal ettiğin, ne de umut ettiğin yerdesin. Bu durumu sabırla karşılayıp, yine umutla beklemekten başka bir çare yok!
    Her şey gönlünüzce olsun inşAllah! Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Şimdi olmadı diye olmayacak anlamına gelmez bence, hayallerden vazgeçilmez :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris