28 Haziran 2021 Pazartesi

YA ANNEM YA ÇOCUĞUM…



Ya Annem ya Çocuğum…


Tv de bir filme denk gelirsiniz. Çerezinizi hazırlayıp rahat koltuğunuza tam yerleşecekken bi bakmışsınız ki tv’de hiç de matah olmayan bir müzik yarışmadının bangır bangır sesiyle karşılaşırsınız.


-Anneciğim diğer kanalda güzel bir film vardı ama. 

-Başından izlemeyince ben filmden bişey anlamıyorum 

  • anneciğim ama filmi başa almıştım zaten. 
  • Olsun bak bu yarışma daha güzel.
  • Ama ama ama….        ilk defa sesiniz çıkar ama yine annenizin dediği olur. Bangır bangır son ses o programa mahkum olunur.  Yüzünüz asılır. Aradan bir zaman geçer başka bir kanaldaki saçma bir film açılır . 
  • İşte film izlesene denir. 
  • Ama o benim istediğim film değil ki. 
  • Film açıyorum beğenmiyorsun. Madem izlemeyecektin niye küsüyorsun.
  • Tamam anneciğim haklısın izlemem ben tv.
  • Anneye karşı gelinmez . Kuran’da anneye öf bile denilmez diye yazıyor. 
  • Şimdi ben ne yaptım ? (Tabiki bunu iç sesim soruyor? )


Artık hiçbir şeye ses çıkarılmaz sabırla tv de ne varsa sadece sesi kulağına çalınır o kadar.


fff anneciğim . Nasıl yetişirdin bizleri. Her söylediğim sözden sonra vicdan azaplarından azap beğeniyorum


Aradan zaman geçer yeğenin gelir . Çocuğun yaşındaki bacak kadar şey oturduğu yerden anne suuuuu annne şu anne buuu tv ona tahsis edilir Evin bütün düzeni ona göre ayarlanır. Hatta dünya bile nerdeyse onun düzenine göre döner . Aman ağlamasın , aman şaka yapmayın alınır, aman ergenliğe girdi , bla bla bla . hava serin mi ne ağustos sıcağında camlar sıkı sıkı kapatılır . Siz terlemişsiniz havasız kalmışsınız kimin umrunda . 

Aman ağzımızın tadı bozulmasın Ali Rıza bey kıvamında, la havle eşliğinde , her şey sineye çekilir . 

Yeter ki çocuğun  düzeni bozulmasın ve her dediği olsun. 

Sessiz kuşakla Z kuşağı arasında sıkışıp kaldım imdatttttt!.. 

Anneye laf denmez onun dediği olur. Çocuğa laf denmez onun dediği olur.  


Eeeee başka? 

Fırıncıya söyleyin de ekmek de vermesin bana.


Sevgiyle 

28.06.2021 

Tigris

5 yorum:

  1. Özlemişim bu güzel yazıları😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Bizim evin değişik halleri. Vazgeçen bizler. Alttan almalar vb. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. 80-90 kuşağı olarak tam da bu arada sıkıştık kaldık. Ne haklı bir serzeniş! :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni kuşaklar da yok o saygı canım . İyi mi kötü mü bilemedim biz de çok ezildik.

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris