31 Aralık 2020 Perşembe

Z Raporu



 Geçen sene ne güzel dileklerle uğurlamıştım 2019’u

Aklımın ucundan geçmeyecek kadar sabrımın , sağlığımın , yaşantımın sınandığı bir yıl geçecekmiş meğer.

  . Her yıl başında hedeflerim , isteklerim olurdu. İşin ilginci 2020 için şunları yazmışım. 

Ahh benim tarifsiz hislerim ahhh.


“Düşünüyorum da ilk defa bu sene gelecek yıldan beklentilerim şunlar ya da bu yıl şunları mutlaka yapacağım demedim.
Kısacası kendime bir hedef koymadım.
Ama tek isteğim vardı. Sağlığım yerinde olsun, gerisi nasılsa kolay.
Gerçekten Tigris bu sene için bir hedefin yok.
Anı yaşa , yarını pek düşünme. Mutlu olmak için bahaneler bul.
Adam sende.
Sevgiyle”

Son saatlerini yaşadığım 2020



sevabınla günahınla seni sevgiyle uğurluyorum. 

 Yeni gün yeni umutlara gebe 

Sevgiyle 

31.12.2020

1 yorum:

  1. Gelen gideni aratmaz inşallah. 2021 hepimiz için iyi geçsin dileklerimle, sevgiler 💐

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris