9 Ekim 2019 Çarşamba

An'da kalmak



An gelir bir  görüntü, bir kare zaman makinesi olur da döndüremez bir daha bulunduğun mekana.
Ah Cevdet nereden buldun o videoyu. Ne kadar zaman geçti ben hala o güne takılıp kaldım.  Şimdi işin yoksa özlemlerden özlem beğen. Giden gençliğime mi , gerçek dostlarıma mı, yoksa o zirvedeki günlerime mi?
Of ki ne of.
Yok olmuyor dönemiyorum bu güne bu zamana.
Nasıl da büyülüymüş o günler nasıl da etkisinde kalmışım.
Epeydir unutmuşum mutlu olmayı.
Epeydir unutmuşum değerli olduğumu hissetmeyi.
Hayatın tatlı yanları azınlıkta kalınca geçmişten kopup gelmek de bir o kadar zor oluyormuş.
Ne yapalım bir süre daha hayallerin peşinden kaşarım, sonra nasılsa bal kabağına dönüşür benim de hayat arabam.
Bırakın tadını çıkarayım, içime çekeyim o güzelim günleri
Haaa merak ettiyseniz aşağıda viedoda. Hadi siz de gelin sessizce oturun kırmızı koltuklara şşşşş konserin başlamasına beş dakika kaldı.
Sevgiyle



34 yorum:

  1. Hepsi de çok sevdiğim eserler. Ne güzel bir konser, ne güzel bir koro, ne güzel bir sunucu. Anılar insanı hem mutlu ediyor hem hüzünlendiriyor. Ama çok daha mutlu olacağın günlerin geleceğine eminim.

    YanıtlaSil
  2. şu an okulda MEB interneti ile izleyemiyorum ama merak ettim sanırım sadece bir konser değil senin de dahil olduğun bir konser mi merak ettim doğrusu hemen izleyeyim evde:)))
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Canım benim sen her zaman çok değerlisin 😍😍😍

    YanıtlaSil
  4. Bir kare bir video bir söz bile bazen uzun süreler iç çekmemize neden oluyor :/

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar da güzel... insan an da kalmak istiyor en güzelinde..

    YanıtlaSil
  6. Ah.. giden günler geri gelmiyor ki.

    YanıtlaSil
  7. En güzel günler henüz yaşamadıklarımız CANIM.
    BEKLE, GÖRECEKSİN :)

    YanıtlaSil
  8. Eskidendi eskidendi çok eskiden.İnsanın en güzel sığınağı geçmişi.
    İyi ki de var. Güzel bir geçmişiniz var. Geleceğiniz daha güzel olsun.

    Gürol Ç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Çok şükür ki İyikilerim var

      Sil
  9. Hepimizin bir videoyla, bir müzikle, bir hikayeyle geri dönmek istediği anlar oluyor. Keşke en güzel anlara bir kaç dakikalığına dönebilmemiz mümkün olsa.

    YanıtlaSil
  10. amaan boşver geçmişiiiiiiii :)

    YanıtlaSil
  11. Emeğinize sağlık.''Ağaç Ev Sohbetleri 7'' başlıklı yazımı okumak ve yorumlarınızla katkıda bulunmak üzere sizi blogumda görmekten mutluluk duyacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim en kısa zamanda ziyaret edeceğim

      Sil
  12. Bazen hüzünle bazen sevinçle bazen de özlemle bakıyoruz geçmişe işte geçti gitti ne yapalım sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar.
    Paylaştığınız blog, insanın geçmişte kalan ve özlem duyduğu güzel günleri hatta o günün en güzel anlarını depreştirmiş. Zamanı durduramadığımız gibi, geçmişteki bir ana dönüp onu tekrar yaşamak gibi bir seçeneğimiz maalesef yok. Ancak o anın ölümsüzleştirildiği görsel bir medya elimizde varsa, işte ancak onlara geri dönebiliyoruz ve onlarla bu özlemlerimizi giderebiliyoruz.

    Çok güzel bir paylaşımda. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun. Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz Recep Bey.
      Sizi gördüğüme çok sevindim.

      Sil
  14. Bu aralar nedense ben de youtube-dan hep nostaljik videolar izliyorum. Bazen göz yaşlarımı tutamıyorum. Hayat, anılarmı vefasız, bizmi?! Aslında bir az bu konuya yakın bir mim başlatdım. Sizi de mimledim yazımda. İnşallah beğenir ve yaparsanız çok mutlu olurum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat vefasız bence .
      Çok teşekkür ederim . En kısa zamanda yapacağım

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris