1 Haziran 2015 Pazartesi

Mevlam Güzel Eyler


Günlerdir beklediğim, stres üstüne stres yaşadığım sonuçlar nihayet bu akşam üstü açıklandı. Nedense sabahtan beri üzerimde bir rahatlık bir dinginlik vardı. Sonucunu baştan da tahmin ettiğim gibi , il içinde istediğim hiçbir okula yerleştirmem olmadı. Buna rağmen ne bir üzüntüm ne bir sıkıntım var. İçimde dahaiyisiolacak hissi var. Eskiden olsa çok üzülür , günlerce sıkıntıya sokardım kendimi. Yaşla beraber düşünceler de olgunlaşıyor. Bunda da var bir hayır demeyi öğreniyor. Hayatta bazı şeyler kaderinizin önüne geçemiyor. Mutlaka bir yerde ekmeğimi kazanmaya devam edeceğim. İşsiz güçsüz ,zor kanaat geçinen insanların yanında benim ki dert bile değil , binlerce şükür olsun , Mevla görelim neyler, neylerse güzel eyler. ( Bu arada hiçkimsenin tahmini tutmadı ) 

6 yorum:

  1. Her şeyde bir hayır vardır demek lazım;)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı olsun elbette... Siz gittiğiniz yeri çiçek bahçesi yapacaksınız.. Çiçek çocuklar, çiçek nesiller yetiştireceksiniz..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim güzel sözleriniz beni mutlu etti

      Sil
  3. herseyin hayirlisi tabiki de ben pek bi merak ettim 19 demistim acaba hangi il oldu, neyse devam yazilarini okumaya kaldiim yerden. yeni yazilarinda bulurum belki cevabini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşler iyice karıştı , hepbirlikte göreceğiz bakalım neresi olacağını

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris