1 Haziran 2014 Pazar

Kargoyla Gelen Sevgi

Mutheşem ve bir o kadar da anlamlı bir görevin ardından okula geldiğim gün beni bir sürpriz bekliyordu. Amerikalı  sevgili Dostum Kristina bana ve miniklerime bir kargo göndermiş. İçinden neler çıkmadı ki? Çocuklar çok mutlu oldular. Tabiki ben de hem mutlu oldum hem duygulandım.Benim için anlamı büyüktü hediyelerin.Dünyanın öbür ucunda beni düşünen birisinin olması tarif edilemez bir mutluluk. "Tigris akraba olmak için kan bağı olmasına gerek yoktur" sözüyle kalbimde bir kez daha değerlenmiş sevgili dostum Kristina. Miniklerim ve benim için gönderdiklerine Ve tabiki güzel bir yüreği tanıma şansını bana verdiğin için sana teşekkür ederim.


Bu fincanın benim için anlamı çok büyük :Çünkü Kristina'nın annesinden bir parça. Kristina annesini çok kısa bir süre önce kaybetti.Evimin en güzel köşesinde hep benimle olacak .Bu fincanla hep yaşayacak.
Kristina da benim gibi bebekleri çok seviyor . Bana da bu güzel porselen bebeği göndermiş


Bu güzel porselen biblolar da evimdeki en güzel yerde sergileniyorlar.

Bu güzel teneke kutunun içinden çiçek tohumu çıktı .Tohumları ektim ve adına sevgi çiçeği koydum. 

Miniklerim hediyelere bayıldılar . Kristinaya sevgilerini ve öpücüklerini gönderdiler.
Hediyelerin hepsi bu kadar değil tabiki. Çocuklar için gönderilmiş şekerler bisküviler.Birbirinden renkli çıkartmalar elişi çalışmaları için kitaplar renkli kağıtlar bantlar.ve bana özel hediyeler. bazılarının sadece bana özel olarak kalması için yayınlamayı istemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris