23 Ekim 2013 Çarşamba

Sevginin Resmi


Bazı insanlar vardır, kısa sürede büyük dostluklara imza atarlar .Ben böyle birini tanıyorum. Beni kendi evladı gibi gören ve seven sevgili Binnaz Teyze. Onu geçen sene torunu Emirhan sayesinde tanıdım. Her fırsatta  gerek telefonda, gerekse beni tanıyanlarla gönderdiği özlem dolu selamları. Bugün bana sürpriz yaparak okula geldi. Her zamanki gibi eli boş da gelmemiş. Bana özel yaptırdığı bu çok güzel tabak evimin en güzel köşesinde yerini bulacak. Ne kadar güzel bir yüreği var. Umuyorum hayatında gönlünce güzel günler onunla olsun .Burdan tekrar teşekkür ediyorum .İyiki tanıdım seni ve aileni. Kendimi çok şanslı hissediyorum mesleğimin paha biçilemez yanı ; işte böyle güzel insanları tanımak ve unutulmamak .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris