31 Ekim 2013 Perşembe

Bay Mikrop

Bay Mikrop , Bay Mikrop beni hasta edemezsin.



Birgün Bay Mikrop evinden dışarı çıkmış.
Yürümüş, yürümüş , yürümüş.
Bir Apartmanın kapısından içeri girmiş.
Bakmış karşısında merdivenler.
Başlamış merdivenleri çıkmaya.
Çıkmış , çıkmış, çıkmış.
En üst kata geldiğinde karşısındaki kapıyı çalmış.
Tak , taaak, taaak.
Kim o , kim o
Benim ben Bay Mikrop.
Ne istiyorsun
Seni hasta etmeye geldim.
Yooo sen beni hasta edemezsin.
Çünkü ben yemeklerimi yiyorum,
Aşılarımı oluyorum,
Zamanında uyuyorum,
Sütümü içiyorum,
Dişlerimi de fırçalıyorum.
Sen beni hasta edemezsin.
O zaman ben de gidiyorum.
Bu sırada çocuğun annesi ,
Yerleri sabunlu suyla sildiği için
Mikrobun ayağı kaymış ,yuvarlanmış ,yuvarlanmış,
yuvarlanmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris