20 Ekim 2013 Pazar

Aynalı Çarşı'dan



Gittiğim yerlerden kendime ve sevdiklerime mutlaka bir şeyler almayı ihmal etmem. Çanakkale'nin meşhur Aynalı Çarşı'sından  da bir şeyler aldım tabiki .Çanakkale'nin meşhur seramik ürünlerinden bir bardak ve eskilerde çok gördüğüm bu baharatlığı aldım.
Yine  Aynalı Çarşı'da bolca gördüğüm ve seçmekte zorlandığım birbirinden güzel aynalar içinden kırmızı olanı beğendim .


Gittiğim yerlerde ilk baktığım şeyler magnetler oluyor. Evimde geniş bir  magnet  kolleksiyonum var. Truva'dan aldığım Truva'nın mührünü taşıyan bu magnet ve Truva atı en güzel köşede sergilenmeyi bekliyor.
Bu güzel vazo ve çan Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi'nin seramik atölyesinde üretilmiş.Çanı abim hediye almış ben de bu vazoyla tamamladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris