4 Ağustos 2018 Cumartesi

HAYAT

Hayat

Herkesin anlatmak istediği
Bir hikayesi var.
Sahi  senin hikayen ne,
Kime dair?
Kırgınlıklar, kızgınlıklar diyarından çıkabildin mi,
Yoksa hala  taze mi yalnızlığın ?
Susma  nolur susma
Anlat bu gece
Sisli  geçmişin izlerini,
Ya da koşmakta olduğun geleceği?
Bütün gücünle aşık oldun mu ha,
Yoksa yine aynı cümleye mi sığınıyorsun?
“ Ne yapalım kısmette yokmuş.”
Herşeye rağmen seni seviyorum
HAYAT!..
                                  TİGRİS
                                 04/08/2018

17 yorum:

  1. Her şeye rağmen hala sen diyebiliyorum Hayat.

    YanıtlaSil
  2. Herşeye rağmen hayatla mücadele edıyorsun ama ınsanlar yoruyor herşeye rağmen mutluyuz...☺️

    YanıtlaSil
  3. Hüzünleri içerisinden çıkarırsam, mutluluklarım yarım kalır Tigris.
    Her şeye rağmen, yaşamak güzel demişsin ya, aynen öyle.
    Yaşama ve sana sevgiler, selamlarımla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz ve beni mutlu ettiniz .
      Yaşama sevinciniz hep daim olsun
      Sevgiyle

      Sil
  4. Bir şarkı ile cevap versem..

    Gracias a La Vida - Mercedes Soza

    YanıtlaSil
  5. Herşeye rağmen herkese inat ayaktayız hala ... Her zorluğa baş kaldırırcasına hayat ve yaşamak çok güzel . Sevgiler canım :))

    YanıtlaSil
  6. Ben de seviyorum hayatı :) Çok güzel, umut veren bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  7. İyisi kötüsü, sevinci kırgınları ile hayat güzel. Tam olabilmesi hiç birini birinden ayırmak da mümkün değil.. Belkide bu hayatı güzel kılan şey. Ne diyeyim ki. ÖTESİ YOK...

    S.İ.


    YanıtlaSil
  8. Her şeye rağmen hâlâ nefes alıyoruz..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris