20 Temmuz 2018 Cuma

Saklandım Ben



Selam Cafeciler.
Duydum ki meraktaymışsınız, Tigris nereye kayboldu? diyormuşsunuz.
Evet tatildeyim , evet il dışındayım ve evet bir yerlere saklandım. Ve nerde olduğumu da söylemek istemiyorum.
Benim nerde olduğumun kime ne faydası olacak ki?
Yediğim, içtiğim gezdiğim beni memnun ediyor ya oh ne güzel.
Tatilim de uzun. İnadına gezeceğim.
Boşuna aramayın yokum ben yokummmmm.
Hayatta söylemem nerede olduğumu.
Şeytan aldı götürdü. Satamadan geri getirir belki.
Size de tavsiye ederim.
Öyle güzel ki kaybolmak, bilinmemek.
 İyi bir yere saklandım ben , söbeleyemezsiniz.

9 yorum:

  1. Cafe kapalı yani:) iyi tatilller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepten de kepenk indirmedik ya. Yeni yerler, yeni ülkeler yeni aşklar ;)
      İlham verir yazarız yine
      Sevgiyle

      Sil
  2. Aman da kimler gelmis. Gez tigriscim gez hakettin tatili biz buralardayiz tatil bitisi yazilarini bekliyoruz 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım ben hep burdayım tatil bitişini bekleyemem ki

      Sil
  3. Kimi zaman saklanmak da iyi geliyor insana. Zaman zaman bende yapmaya çalışıyorum imkan dahilinde. Tadını çıkarman dileğiyle.

    S.İLHAN

    YanıtlaSil
  4. :D Beni de kaybedin ya, kimsecikler bulamasın beni :D

    YanıtlaSil
  5. Arada kaybolmak iyidir :)
    Güzel, keyifli anılar biriktirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim .
      Kesinlikle keyifli anlar biriktiriyorum

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris