10 Şubat 2022 Perşembe

Doğum günüm’den



 A dostlar bir yıl daha geçiyor ,yarım asıra iki kala .

Ne mutlu ki sevildiğimi değer gördüğümü hissettirenler var.

En güzel yıllarımdayım diyebilme fırsatı verenlerim var. 

Ah benim ne çok yürekte izim ve sevgim var? 

Ne mutlu bana  ki keşkesiz günlerim var.

Nasılsın , iyi misin , kendine lütfen iyi baklarım var.

Tekrar tekrar sarılıp , yaralarımı saranlarım var. 

Bugün benim en duygulu en sevgi dolu anlara takılmış unutulmaz zamanlarım var. 

Bugün en çok SENİ SEVİYORUZ larım var 

İyi ki varlar iyi ki VAR!..

Sevgiyle 

10.02.2022

Tigris





9 yorum:

  1. Nice güzel yaşlarınız olsun. Ne mutlu size, iyikileriniz çoğalsın.:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    İlk defa bir doğum günü vesilesiyle hayatında bu kadar mutlu olduğunu paylaşan birinin itirafnamesini okudum. İnşAllah hep böyle gider. Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı, mutlu ve hayırlı bir ömür dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Recep Bey gerçekten çok seviliyor ve değer görüyorum. Çok teşekkür ederim

      Sil
  3. nice yılllara sağlıkla sevdiklerinizle birlikte inşallah...

    YanıtlaSil
  4. daha nice mutlu yıllara inşallah :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris